اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

انتخاب نماینده شایسته از رهگذر یک انتخابات پرشور شکل می‌گیرد

نماینده مردم ماهشهر در مجلس گفت: اگر می‌خواهیم مشکلات و مسائل حل شود باید سطح کیفی و توانمندی مجلس و دولت ارتقاء پیدا کند حتماً‌ از رهگذر یک انتخابات پرشور، گسترده و پر رونق انتخاب نماینده شایسته شکل خواهد گرفت.

انتخاب نماینده شایسته از رهگذر یک انتخابات پرشور شکل می‌گیرد

علی گل‌مرادی نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو و با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: دشمن قصد دارد با اعمال تحریم مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کند و ضعف‌ها را به انقلاب ربط دهد و مردم را مأیوس کند.

وی افزود: دشمن هیچگاه این کار را نمی‌کند که در کنار این ضعف اقتصادی دستاوردهای عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی را در حوزه پزشکی، آموزشی، فناوری اطلاعات و ... به نمایش بگذارد و توسعه امکانات و خدمات در روستاها، زیرساخت‌های عمرانی و پیشرفت‌ها در حوزه دفاعی را بیان نمی‌کند و قصد دارد مشکلات اقتصادی را برجسته کند.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس اظهار داشت: ملت ما ملتی است که هیچگاه نمی‌خواهد زیر سلطه دشمن باشد و حال که هدف دشمن ایجاد فاصله بین مردم و نظام است ما نیز باید برای برون‌رفت از این مشکلات کمک کنیم.

گل‌مرادی خاطرنشان کرد: ما باید بپذیریم بخش قابل توجهی از مشکلات اقتصادی در کنار تحریم‌ها ناکارآمدی مسؤولین است و مسؤولین هم عموماً بر اساس انتخاب مردم مشخص می‌شوند.

وی افزود: اگر ما یک مجلس قوی، با تجربه و شایسته داشته باشیم که در مسیر انقلاب و بر اساس فلسفه وجودی نظام و بر اساس منویات مقام معظم رهبری حرکت کند یقیناً‌ بخش عمده‌ای از مسائل و مشکلات ما حل می‌شود و ما آن وقت خواهیم توانست در بعد تقنینی قوانینی برای توسعه و پیشرفت کشور به تصویب برسانیم و هم در بعد نظارتی این قوانین مصوب را خوب رصد و دنبال کنیم تا به نفع مردم تمام شود.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس اظهار داشت: مردم بدون توجه به ساختارشکنان و کسانی که به دنبال بر هم زدن وحدت در جامعه هستند با حضور پرشور در انتخابات داشته باشند و در سایه این حضور پرشور افرادی که اصلح هستند را راهی مجلس کنند.

گل‌مرادی خاطرنشان کرد:‌ انتخابات همان اندازه که برای ما مهم است برای دشمنان ما هم مهم است همانطور که ما انتخابات را برای رسیدن به اهدافمان مدنظر داریم آنها نیز برای براندازی نظام انتخابات را مدنظر دارند بنابر این باید در این لحظه خاص و حساس با دقت مراقبت کنیم و حضور گسترده در انتخابات داشته باشیم و این حضور گسترده با دقت همراه باشد.

وی در پایان گفت: اگر می‌خواهیم مشکلات و مسائل حل شود باید سطح کیفی و توانمندی مجلس و دولت ارتقاء پیدا کند حتماً‌ از رهگذر یک انتخابات پرشور، گسترده و پر رونق انتخاب نماینده شایسته شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول