اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

هلال احمر زنجان کمک‌های مردمی را به سیل زدگان ارسال کرد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، از ارسال کمک‌های غیرنقدی مردم نوعدوست به سیل زدگان خبرداد و گفت: ارزش این کمک‌ها بیش از 2 میلیارد و 940 میلیون ریال است که برای هموطنان سیل زده شهرستان ایرانشهر در سیستان و بلوچستان ارسال شد.

هلال احمر زنجان کمک‌های مردمی را به سیل زدگان ارسال کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، شهرام میرزایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هلال احمر جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی بشردوستانه عموم شهروندان این استان در چادرهای هلال احمر استان برای سیل‌زدگان جنوب و جنوب شرقی کشور توسط داوطلبان و نیروهای هلال احمر را از 20 روز گذشته آغاز کرده بود.

وی افزود: در شهرستان‌های طارم، خدابنده، ابهر، ماهنشان، ایجرود، خرم‌دره هر کدام دو چادر سیار برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح شهرها دایر شد و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی در شعب نیز انجام می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: زنجانی‌ها خیر و نوعدوست کمک‌های غیر نقدی خود را شامل فرش، پتو، موکت، پتو، وسایل گرمایشی، برنج، لباس، انواع مواد غذایی، آب معدنی، مواد شوینده و ست‌های بهداشتی به ارزش 2 میلیارد و 940 میلیون و 160 هزار ریال به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان اهدا کردند.

میرزایی خاطرنشان کرد: برآورد کمک‌های نقدی نیز یک هزار و 100 میلیون تومان بوده است.

وی یادآوری کرد: در زمان حاضر جمعیت هلال احمر آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم خیر و نوعدوست برای هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هموطنان نوعدوست استان زنجان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب جاری 99999 در همه بانک‌ها و یا کارت بانک ملت به شماره 6104337999999996 و شماره شبای 920120000000000000099999IR بانک ملت واریز کنند.

میرزایی ادامه داد: علاوه بر این روش‌ها هموطنان خیر و نوعدوست استان زنجان می‌توانند از طریق کارت بانک رفاه کارگران به شماره 5894631850259730 و یا با کد دستوری تلفن همراه #112* اقدام به واریز کمک‌های نقدی خود به نفع سیل‌زدگان در مناطق جنوب و جنوب شرقی بویژه سیستان و بلوچستان واریز کنند.

وی تاکید کرد: زنجانی‌ها می‌توانند به منظور اهدای کمک‌های نقدی خود برای جبران خسارات سیل‌زدگان از مسیرهای قانونی اعلام شده اقدام کنند.

انتهای پیام/73004/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول