اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

از مطالبه تا ایده؛ هشت‌ گام برای کمپین‌سازی در «فارس من»

امکانات تازه‌ای خواهد داشت. امکاناتی که به شما کمک می‌کند کمپین‌های‌تان را پرطرفدار کنید و مخاطبان بیش‌تری را پای کار سوژه‌های خود بیاورید.

از مطالبه تا ایده؛ هشت‌ گام برای کمپین‌سازی در «فارس من»

به گزارش خبرگزاری فارس؛ سال جدید بهترین فرصت بود تا «فارس من» را نونوار کنیم. حالا  علاوه بر قابلیت‌های قبلی و همیشگی، امکانات تازه‌ای خواهد داشت. امکاناتی که به شما کمک می‌کند تا کمپین‌هایتان را پرطرفدار کنید و مخاطبین بیشتری را پای کار سوژه‌های خود بیاورید. این، صفحه جدید «فارس من» است که از  آدرس  farsnews.ir/my به آن دسترسی خواهید داشت:

در این صفحه، تعداد کمپین‌های ثبت شده،  سوژه‌های پرطرفدار و جدیدترین سوژه‌ها برای شما نمایش داده می‌شوند.  با کلیک روی «شروع کن» می‌توانید برای ثبت کمپین خودتان، پیش‌قدم شوید. برای این کار، سه گزینه دارید.

 

ایجاد کمپین به سبک «فارس من»

اولین گزینه، همان گزینه‌ی آشنایی است که مخاطبان پیگیر خوب می‌شناسند. ثبت سوژه و تلاش برای همراه کردن مخاطبان، اولین ابزار «فارس من» بود. کمپین‌ها در سامانه‌ی جدید دسته‌بندی شدند و حالا شما هشت گزینه پیش رو دارید. هشت گزینه که البته همه‌ فرآیند مشابهی دارند. فرآیندی که از انتخاب عنوان خوب آغاز می‌شود، به معرفی نهاد یا سازمان‌های مرتبط می‌رسد و با توضیحات تکمیلی شما، کامل می‌شود. البته که استفاده از کلیدواژه و تصویر، کمپین شما را بیشتر به چشم مخاطبین می‌آورد و شانس «ترند» شدنش را بیشتر می‌کند.

 

اول|  سوژه خبری

ساده‌ترین نوع کمپین، همین ثبت سوژه است. اول باید برای سوژه‌تان یک عنوان شفاف و صریح بنویسید، بعد سازمان یا نهادی که مخاطب سوژه شماست را تعیین کنید و در ادامه، با یک شرح مختصر، سوژه را ثبت کنید. این، همان روند آشنای فارس من است که اینجا هم کنار شماست.

 

دوم| مطالبه

این قابلیت، متعلق به کسانی است که دنبال حل یک مشکل یا اصلاح یک مساله در سازمان‌ها و نهادهای مسئول هستند. برای ثبت یک مطالبه، کافی است عنوانش را بنویسید، نهادی که می‌تواند این مطالبه را پاسخ دهد مشخص کنید و کمی هم درباره‌اش توضیحات بدهید. خبرنگاران فارس متعهد می‌شوند مطالبه‌ی شما را به گوش مسئولین مربوطه، برسانند.

 

سوم | سوال

گاهی وقت‌ها نه سوژه داریم و نه مطالبه. صرفا به دنبال پاسخ یک سوال هستیم و شنیدن جواب از کسی که می‌تواند سوالمان را پاسخ دهد. سامانه فارس من برای پاسخ به پرسش‌های شما هم برنامه دارد. سوالتان را همراه بامشخصات افراد یا سازمان‌هایی که می‌توانند به این سوال پاسخ بدهند برای ما بفرستید و منتظر بمانید تا خبرنگاران ما، جواب سوال را به دستتان برسانند.

 

چهارم | پیشنهاد و انتقاد
قدیم‌ترها یک صندوق بود در ورودیِ ادارات که می‌خواست محلی برای جمع‌آوری پیشنهاد و انتقاد باشد. سال‌ها پس از صندوق «پیشنهادات  و انتقادات» ما  در سامانه فارس من برای شما یک صندوق ایجاد کردیم که قرار است پیشنهاد و انتقادهای شما را جمع کند. این صندوق را جدی بگیرید. چون خبرنگاران ما متعهدند نظرات شما را به اهلش برسانند.

 

پنجم | تقدیر و تشکر

لابه‌لای سوژه‌‎ها و مطالبه‌ها و سوال‌ها، ممکن است گاهی هوسِ تقدیر و تشکر از مسئولین را هم بکنید! ما برای این موضوع هم برنامه داریم و یکی از عناصر هشت‌گانه‌ی کمپین‌سازی در «فارس من» را به «تقدیر و تشکر»های شما اختصاص داده‌ایم. بنابراین اگر روزی خواستید از عملکرد افراد یا سازمان‌هایی تشکر کنید، گزینه‌ی «فارس من» را روی میز داشته باشید.

 

ششم | مسائل کلان

بودجه، برنامه‌ریزی، تدوین اسناد بالادستی و طراحی راهبرد. اگر برای امور کلان مملکتی برنامه دارید و می‌خواهید فراتر از سوژه‌های روزمره با مسئولین صحبت کنید، از قسمت «مسائل کلان» وارد شوید و مساله‌ی کلان‌تان را به گوش مسئول مربوطه برسانید. خبرنگاران ما هم قول می‌دهند ایده‌ی شما را انتقال دهند.

هفتم| کار خیر

اگر دست به خیرید و عاشق کمک به هم‌‎نوعان، باز هم فارس من می‌تواند یک گزینه‌‎ی خوب برای شما باشد. فقط کافی است پیشنهاد کار خیرتان را برای ما ثبت کنید و منتظر باشید تا خبرنگاران ما، واسطه‌ی خیر شوند و برای نیت خوب شما، تسهیل‌گری کنند.


هشتم | ایده و راهکار

«فارس من» برای همه‌چیز جا دارد، حتی ایده‌های شما. بنابراین اگر فکر می‌کنید برای حل یکی از مشکلات کشور و یا بهبود یک موضوع ایده‌ای دارید، آن را از قسمت «ایده و راهکار» برای ما ثبت کنید و منتظر باشید تا خبرنگاران فارس، ایده‌ی شما را به گوش متولیان، برسانند.

 

با شما هستیم

«فارس من» در گام دوم، هشت دسته برای کمپین‌های شما پیشنهاد داده تا حرف‌های شما منظم‌تر به دست خبرنگاران برسد و آن‌ها با انسجام بهتری نظرات شما را به گوش مسئولین برسانند. سامانه جدید «فارس من» البته محدود به این هشت نوع کمپین‌سازی نیست و در بقیه‌ی گزارش‌ها، سایر امکاناتش را هم معرفی می‌کنیم. فارس منِ نونوار، منتظر شماست.

 

انتهای پیام/ ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول