اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اقدامات همه‌جانبه «سپاه» در بازگشایی راه‌های بشاگرد/ سپاه لحظه‌ای از «بشاگرد» غافل نشد

امام جمعه شهرستان بشاگرد گفت: وضعیت راه‌های بشاگرد پس از سیل اخیر با حمایت همه‌جانبه سپاه و تلاش اداره راه بشاگرد و مدیریت مسؤولان شهرستانی در حال بازگشایی است.

اقدامات همه‌جانبه «سپاه» در بازگشایی راه‌های بشاگرد/ سپاه لحظه‌ای از «بشاگرد» غافل نشد

حجت‌الاسلام حسین غلامی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشاگرد اظهار داشت: وضعیت راه‌های بشاگرد پس از سیل اخیر بحمدالله با حمایت همه‌جانبه سپاه و تلاش اداره راه بشاگرد و مدیریت مسؤولان شهرستانی بخصوص فرماندار محترم در حال بازگشایی است.

وی افزود: ماشین‌آلات از روستای سگرکن در زیرکوه گافر گذشته‌اند و فعالیت خود را ادامه می‌دهند تا به آخرین روستای بخش گافر برسند.

امام جمعه شهرستان بشاگرد گفت: از سمت پشت‌کوه هم دستگاه‌های راهسازی مشغول کار هستند و لوله‌گذاری موقت بر روی رودخانه جگین در حال انجام است تا اینکه پل موقت ریلی برسد و با نصب پل ریلی لوله‌ها به زیرکوه انتقال داده می‌شوند.

حجت‌الاسلام غلامی با بیان اینکه سپاه لحظه‌ای «بشاگرد» را رها نکرد و از آن غافل نشد، افزود: دستگاه‌های راهسازی متعلق به سپاه قرار است از امروز در مسیر فراهک برای بازگشایی راه کار را شروع کند.

وی ادامه داد: مسیر روستاهای سرحدی بازگشایی شده است اما چند نقطه باتلاقی در این مسیر وجود دارد که مسؤولین در صدد اصلاح آن هستند.

امام جمعه بشاگرد عنوان کرد: مسیر گاوکش و تومان احمد همچنان مسدود است و نیاز به بازگشایی دارد.

وی ضمن تقدیر از همه دستگاه‌های پای کار افزود: امیدواریم تصمیمات اساسی برای رفع همیشگی این مشکل گرفته شود.

خطیب جمعه بشاگرد تصریح کرد: اکنون با نزول رحمت الهی با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنیم، با اینکه قطعأ برکات فراوانی هم دارد باز هم بعد از مدتی با مشکلات کمبود آب مواجه هستیم.

حجت‌الاسلام غلامی افزود: به فرموده حاج آقای عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان، بشاگرد «شهر پر باران تشنه» است که بایستی مسؤولان از هدررفت آب جلوگیری کنند.

امام جمعه بشاگرد عنوان داشت: بشاگرد ظرفیت‌های فراوانی در احداث سدهای کوچک و بزرگ دارد که می‌تواند هم آب شرب این منطقه و همچنین شهرستان‌های اطراف را تأمین کند.

وی اضافه کرد: تأمین آب کشاورزی، ایجاد فضای زیبای گردشگری و ایجاد فرصت اشتغال در بشاگرد فراهم است لذا از مسؤولان درخواست می‌شود در این زمینه تأمل کنند و مطالعاتشان را به مرحله اجرا بگذارند.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول