اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

فارس من| مشکل نبود کارتخوان در جایگاه‌های CNG‌ تا آخر سال حل می‌شود

رئیس انجمن جایگاه‌داران CNG‌ گفت: الان 20 درصد جایگاه‎‌ها کارتخوان ندارند که این تعداد نیز تا قبل از اجرای طرح هوشمندسازی در حال سامان‌دهی و حل این مشکل هستند. ما قطعا به آنها فراخوان خواهیم داد تا این مشکل تا آخر سال حل شود.

فارس من| مشکل نبود کارتخوان در جایگاه‌های CNG‌ تا آخر سال حل می‌شود

اردشیر دادرس، رئیس انجمن جایگاه‌داران CNG‌ در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به مشکل کمبود دستگاه کارتخوان در جایگاه‌های CNG گفت: اینطور نیست که همه‌ی جایگاه‎های CNG کارتخوان نداشته باشند و تنها بعضی از جایگاه‌ها هستند که کارتخوان ندارند. ولی ما در حال اجرای طرح هوشمندسازی هستیم تا متقاضیان با روش‌های مختلف بتوانند پرداخت‌های الکترونیکی داشته باشند و دیگر چنین مشکلاتی ایجاد نشود.

وی در ادامه اظهار داشت: انشاالله تا 3 الی 6 ماه دیگر بحث تجهیز نمودن و هوشمند کردن جایگاه‌ها به نحوی انجام می‌شود که یکی از مدرن‌ترین مجموعه جایگاه‌های CNG در دنیا را ایجاد کنیم.

دادرس گفت: الان حدود 20 درصد جایگاه‎‌ها کارتخوان ندارند که این تعداد نیز تا قبل از اجرای طرح هوشمندسازی در حال ساماندهی و حل این مشکل هستند. ما قطعا به آنها فراخوان خواهیم داد تا این مشکل تا آخر سال حل شود.

رئیس انجمن جایگاه‌داران CNG‌ گفت: در تاریخ 1/3/98 هیئت وزیران تصویب کرد که تمامی جایگاه‌های سوخت CNG در سراسر کشور کاملا هوشمندسازی شوند. در این راستا اتوماسیون صنعتی و مکانیزه کردن تجهیزات مستقر در جایگاه در دستور کار قرار گرفته است.

برخی کاربران خبرگزاری فارس در بخش «فارس من» با ثبت سوژه‌ی  "چرا جایگاه‌های پمپ گاز کارت خوان ندارند؟ " خواستار پیگیری این موضوع شده بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول