اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ارسال دومین محموله کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم(ع) از ارسال دومین کاروان کمک‌های سپاه قمربنی هاشم(ع) و خیران چهارمحال و بختیاری به مناطق سیل‌زده جنوب شرق کشور خبر داد.

ارسال دومین محموله کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط‌عمومی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) هوشنگ فولادی از ارسال دومین کاروان کمک‌های سپاه قمربنی‌هاشم(ع) و خیران استان چهارمحال و بختیاری به مناطق سیل‌زده جنوب شرق کشور در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: در حال حاضر 7 گروه جهادی از استان به صورت آتش به اختیار در مناطق سیل‌زده جنوب شرق کشور مشغول خدمت‌رسانی و انجام امور عمرانی هستند.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه قمربنی‌هاشم(ع) افزود: با همکاری حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج در سراسر چهارمحال و بختیاری  دومین محموله کمک‌های مردمی شامل وسایل گرمایشی، پوشاک، مواد خوراکی و اقلام بهداشتی جمع‌آوری شده که در قالب کاروان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تقدیم هموطنان سیل‌زده در سیستان و بلوچستان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سایر جهادگران چهارمحال و بختیاری نیز اعلام آمادگی کرده‌اند که برای خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده اعزام شوند، که در صورت درخواست مسؤولان آمادگی اعزام گروه‌های بیشتر را داریم.

انتهای پیام/68026/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول