اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فارس من| توزیع 54 هزار لاستیک برای ناوگان باری گلستان

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس برای حل مشکلات کامیون‌داران استان از توزیع ۵۴ هزار و ۵۰۰ حلقه انواع لاستیک برای ناوگان باری گلستان خبر داد.

فارس من| توزیع 54 هزار لاستیک برای ناوگان باری گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، روزهای گذشته مخاطبان خبرگزاری فارس در گرگان در بخش فارس من این خبرگزاری موضوعی را با عنوان «مشکل کامیون‌داران را حل کنید» به ثبت رسید که در دستور پیگیری خبرنگار این خبرگزاری در استان گلستان قرار گرفت.

ایوب میرشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با بیان آخرین اقدامات صورت گرفته برای کامیونداران استان اظهار کرد: آموزش، معاینات سلامت شغلی، تامین بیمه تکمیلی، پرداخت کرایه معوق، تعیین نرخ حمل براساس تن کیلومتر، توزیع لاستیک و راه‌اندازی سامانه‌های ویژه دریافت و رسیدگی به مشکلات، مجموع فعالیت‌هایی بوده که برای رانندگان کامیون از سال قبل تاکنون انجام شد.
وی تصریح کرد: طی هشت ماهه سال ۱۳۹۸ تعداد یک‌هزار و ۱۰۶ نفر از رانندگان، مدیران فنی و مدیران عامل شرکت‌های حمل و نقل بار از ۱۸ هزار و ۱۷۴ نفر ساعت آموزش بدو خدمت عمومی و تخصصی ویژه و غیره در دو مرکز آموزش فعال استان بهره‌مند شدند.

* ۸۶۰۷ راننده کارت صحت و سلامت روحی و جسمی دریافت کردند/ ثبت‌نام ۱۰ هزار راننده بخش کالای گلستان برای بیمه تکمیلی
معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: به طور متوسط ماهانه بیش از یک‌هزار راننده از نظر سلامت شغلی در پنج مرکز طب کار و معاینات سلامت شغلی رانندگان استان معاینه می‌شوند که در هر ماهه سال جاری تعداد ۸ هزار و ۶۰۷ راننده با انجام این معاینات توانستند کارت صحت و سلامت روحی و جسمی دریافت کنند.
میرشاهی ادامه داد: پرداخت کرایه معوق رانندگان از طریق شرکت‌ها، محاسبه کرایه حمل و نقل بار براساس شاخص تن کیلومتر و به روزرسانی مستمر توسط اداره کل نیز بخش دیگری از اقدامات بوده است.
وی با اشاره به فراخوان ثبت‌نام بیمه تکمیلی رانندگان از مرداد ماه سال ۱۳۹۷ و استمرار آن در سال جاری توسط کانون انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل و نقل کالا، گفت: تاکنون ۱۰ هزار راننده بخش کالای استان از خدمات این طرح بهره‌مند شدند.

* تعداد ۵۴ هزار و ۵۰۰ حلقه حواله انواع لاستیک برای ناوگان باری گلستان صادر شد
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان همچنین اظهارکرد: از تیرماه سال ۱۳۹۷ تاکنون تعداد ۵۴ هزار و ۵۰۰ حلقه حواله انواع لاستیک برای ناوگان باری استان صادر شده است.
میرشاهی یادآورشد: برای دریافت و رسیدگی به مشکلات رانندگان نیز، سامانه‌های ویژه‌ای مانند سامانه تلفن گویای ۱۴۱ (داخلی ۵) سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱، سایت WWW.۱۴۱.IR و صندوق پستی ۳۷۷۳-۱۴۱۵۵ فعال شده که انتقادات و مشکلات بخش رانندگان کالا را دریافت کرده و برای رسیدگی به ادارات کل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای سراسر کشور انعکاس می‌دهد.
در استان گلستان ۱۱ هزار و ۹۴۷ راننده با ۹ هزار و ۲۴۲ ناوگان و تحت پوشش ۷۹ شرکت و سه انجمن صنفی کارفرمایی کار جابه جایی کالاها را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/2307/

                                                                                                                                                                          

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول