اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مواد مخدر مادر همه آسیب‌ها در کشور است

دبیر ستاد مبارزه با موادمخدر کشور گفت: مواد مخدر، اعتیاد و موضوعات پیرامونی آن مادر تمامی آسیب‌ها در کشور است.

مواد مخدر مادر همه آسیب‌ها در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، همایش یاری‌گران زندگی با موضوع تجلیل از توان و روحیه افراد ترک‌اعتیاد کرده با حضور سردار مومنی دبیر ستاد مبارزه با قاچاق موادمخدر در کشور، پیش از ظهر امروز برگزار شد.

اسکندر مومنی در سخنانی در این همایش ضمن اشاره به تاثیرات منفی و ماندگار مصرف مواد مخدر درجامعه اظهار کرد: مصرف مواد مخدر در کشور نه تنها هیچ مشکلی را حل نمی‌کند بلکه مشکلاتی نیز  بر خانواده و اجتماع تحمیل می‌کند زیرا مصرف آن تنها به خود فرد آسیب نمی زند، بلکه خانواده او و سپس جامعه را درگیر معضلات آن خواهد کرد.

وی افزود: طبق یک نظر سنجی که در سراسر کشور صورت گرفت، میانگین آمادگی مردم برای پیشگیری از مواد مخدر در هرمزگان از میانگین کشوری بالاتر بوده است و این جدیت و تلاش این مردم جهت ریشه کن کردن این بلای خانمان سوز را می‌رساند.

 


دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور،  مواد مخدر را ام الاسیب خواند و افزود: مصرف مواد مخدر، معضلات و مسائلی برای کل جامعه به بار می آورد و هیچ دین، نژاد و مذهبی را نمی‌شناسد.

سردار مومنی، پیشگیری را مقدم بر درمان دانست و عنوان کرد: مطمئنا پیشگیری از مصرف مواد مخدر به طبع راحت‌تر و‌ کم هزینه‌تر از درمان است.

وی گقت:  جهت اجرای بهتر پیشگیری این معضل در کشور نیازمند به کار فرهنگی قوی هستیم و این مهم محقق نمی‌شود مگر این که همه دستگاه‌های مربوطه، مسئولین، سازمان‌های مردم نهاد و مردم بسیج شوند و بتوانیم این بلای خانمان سوز را ریشه‌کن کنیم.

این مقام مسوول اظهارکرد:همایش یاری گران زندگی یک شروع برای مسیر درست است تا بتوانیم نسل جدید را از آسیب‌های مواد مخدر مطلع کنیم و نسل کنونی را نسبت به آن واکسینه نماییم.

انتهای پیام/ ۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول