اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

احتمال وزش شدید باد در همدان

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: از جمعه شب بارش پراکنده باران و برف و وزش شدید باد با سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت در استان پیش‌بینی می‌شود.

احتمال وزش شدید باد در همدان

محمدحسن باقری‌شکیب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با بیان اینکه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری است اظهار کرد: طی امروز وزش باد با سرعت حداکثر ۵۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه روز جمعه سامانه بارشی نه چندان قوی وارد استان خواهد شد افزود: جمعه و شنبه هفته آینده وزش شدید باد پیش‌بینی می‌شود.

 کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان تصریح کرد: از جمعه شب بارش پراکنده باران و برف و وزش شدید باد با سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت در استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه افزایش دمای هوا در استان تدریجی و بین ۴ تا ۶ درجه سانتیگراد است ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد و قهاوند با ۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان و امروز صبح شهرستان رزن با منفی ۹ درجه سانتیگراد سردترین نقطه بوده است.

باقری‌شکیب در پایان خاطرنشان کرد: تغییرات دمای هوای همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۶ و منفی ۶ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول