اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

انتخابات عرصه ظهور وحدت و شعور ملی است/شرکت در انتخابات مهم‌ترین امر به معروف در زمان حاضر است

امام جمعه سنندج با بیان اینکه وحدت مهم‌ترین عامل پیشرفت و پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: ملت ایران باید با حضور حداکثری در انتخابات پیشرو عمق وحدت،همدلی و شعور ملی خود را به نمایش بگذارند.

انتخابات عرصه ظهور وحدت و شعور ملی است/شرکت در انتخابات مهم‌ترین امر به معروف در زمان حاضر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی عصر امروز در پنجمین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر موجب ترقی اسلام و رفع مشکلات جامعه می‌شود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلابی مبارک است که تحرکات بزرگی را در دنیا به وجود آورد و موجب رشد و ترقی در کشور شد.

امر به معروف از قالب شعار خارج شود

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید از قالب شعار و سخنرانی خارج شود، گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید در تمام زوایای زندگی انسان به صورت عملی نمود پیدا کند.

امام جمعه سنندج اضافه کرد:  امر به معروف و نهی از منکر از جمله دستوراتی است که برای تمام پیامبران از آدم تا خاتم وجود داشته و همه در این مسیر مردم را دعوت کرده‌اند.

ماموستا رستمی عنوان کرد: توجه به این فریضتین به ویژه در دین اسلام بیش از سایر ادیان خود را نشان می‌دهد و نمود آن را در توجه رسول اکرم(ص) نسبت به امت اسلام می‌توان مشاهده کرد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مدیر و نماینده شایسته برخورداری از علم و آگاهی و شجاعت است که این مهم در قرآن کریم نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

وی امانت‌داری را از دیگر ویژگی‌ها برای مدیر شایسته و تحقق شایسته سالاری مدیریتی در جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: انجام امر به معروف و نهی از منکر تنها وظیفه گروه خاصی نیست همه باید در حد توان و بسته به جایگاهی که دارند، نسبت به اجرا و ترویج این فریضتین الهی گام بردارند.

 شرکت در انتخابات مهم‌ترین امر به معروف در زمان حاضر است

وی تصریح کرد: شرکت و دعوت به مشارکت در انتخابات مهم‌ترین امر به معروف در زمان حاضر است، چراکه سرنوشت جامعه در بستر انتخابات تعیین می‌شود.

وی با بیان اینکه وحدت مهم‌ترین عامل پیشرفت و پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: ملت ایران  باید با حضور حداکثری در انتخابات پیشرو عمق وحدت،همدلی و شعور ملی خود را به نمایش بگذارند.

وی عنوان کرد:‌ دشمن امروز می‌خواهد با شکستن صفوف وحدت مسلمانان مسیر دستیابی به اهداف شوم خود را هموار سازد.

وی گفت: تا زمانی که وحدت در جوامع اسلامی وجود داشته باشد، هیچ دشمنی را توان مقابله با ما نخواهد بود.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول