اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

برگزیدگان جشنواره شعر انقلاب ویژه استان‌های ساحلی معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره شعر انقلاب اسلامی ویژه استان‌های ساحلی کشور به میزبانی نیروی دریایی سپاه در بندرعباس معرفی و تجلیل شدند.

برگزیدگان جشنواره شعر انقلاب ویژه استان‌های ساحلی معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مراسم اختتامیه جشنواره شعر انقلاب اسلامی ویژه استان‌های ساحلی هرمزگان، خوزستان، بوشهر، مازندران، سیستان و بلوچستان، گلستان و گیلان صبح امروز با حضور سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، سردار میرزایی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان و ناجی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان برگزار شد.

بیش از 800 شرکت‌کننده در 5 محور آثار خود را به این جشنواره ارسال کرده‌اند که 18 اثر در این مراسم به عنوان آثار برتر معرفی و تجلیل شدند.

در بخش دفاع مقدس، قاسم بای به عنوان نفر اول و ابراهیم آرمات نفر دوم و رویا عفری نفر سوم معرفی شدند. همچنین در این بخش از ندبه محمدی نیز به عنوان اثر قابل تقدیر، تجلیل شد.

در بخش انقلاب، ایرج انصاری فرد به عنوان نفر اول و غلام امینی به عنوان نفر دوم و مرضیه روشناس به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

در بخش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، راضیه حیدری نفر اول و فاطمه رحمانی نفر دوم شد.

در بخش عاشورایی، حمیده کریمی نفر اول و حیدر منصوری نفر دوم شدند.

در بخش خلیج فارس، زینب احمدی نیاز نفر اول و اطهر قوامی نفر دوم و یاسمن عباسی نفر سوم شدند. در این بخش از مجتبی صفدری نیز به عنوان اثر شایسته تقدیر تجلیل شد.

در بخش مدافعان حرم، مهدی ناصریان اول و محمد دهقانی دوم شد.

هیأت داوران این جشنواره را نیز یدالله شهرجو، عبدالحسین انصاری، عبدالحمید انصاری نسب تشکیل می‌دادند و سمیه باستین نیز دبیر اجرایی این جشنواره بود که در بخشی از این مراسم از آنان نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول