اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

معین‌های اقتصاد مقاومتی باید آثار فرهنگی از اقدامات خود برجای بگذارند

استاندار خراسان رضوی گفت: معین‌های اقتصاد مقاومتی همزمان با فعالیتی که انجام می‌دهند، باید آثار فرهنگی از کارکرد خود برجای بگذارند.

معین‌های اقتصاد مقاومتی باید آثار فرهنگی از اقدامات خود برجای بگذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه معین‌های فرهنگی استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استان سرعت قابل قبولی دارد و علاقمندان بسیاری در بستر آن مسؤولیت توسعه و توانمندسازی استان را برعهده گرفته‌اند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اهداف منشور فرهنگی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی افزود: اهمیت الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی زمانی دیده می‌شود که اقدامات فرهنگی هم پیوست کار شده باشد، البته باید توجه داشت که مسئله فرهنگ عام است و کل مباحث هنری، دینی و مذهبی را در برمی‌گیرد.

وی با اشاره به کارکردهای سازنده نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی یک نهاد مردم پایه است که بدون هزینه دولت اداره می‌شود و فعالیت‌های خوبی تاکنون داشته است، این مجموعه با دارا بودن کارشناسان توانمند، فعالیت‌ معین‌های اقتصاد مقاومتی را رصد و بر عملکرد آن‌ها نظارت می‌کند.

رزم حسینی به اهمیت نقش آفرینی دستگاه‌های فرهنگی استان در تحقق ابعاد فرهنگی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های متولی فرهنگی بسیاری در کشور داریم و بعضا موازی‌ کاری‌هایی رخ می‌دهد.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: معین‌های اقتصاد مقاومتی همزمان با فعالیتی که انجام می‌دهند، باید آثار فرهنگی از کارکرد خود برجای بگذارند.

گفتنی است؛ در این جلسه در خصوص محورهای منشور فرهنگی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول