اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

جبهه مقاومت با شهادت سردار سلیمانی منسجم‌تر شد

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را آخرین توطئه استکبار جهانی علیه مردم ایران دانست و گفت: جبهه مقاومت و نیروهای آزادی‌خواه جهان اسلام با شهادت سردار سپبهد قاسم سلیمانی منسجم‌تر شدند.

جبهه مقاومت با شهادت سردار سلیمانی منسجم‌تر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سرهنگ پاسدار فردین عباس‌زاده شامگاه چهارشنبه در مراسم یادواره 21 شهید فرهنگی و دانش‌آموز این شهرستان در محل سالن اجتماعات سپاه ناحیه اظهار کرد: شهدای دانش‌آموز با درک واقعیت‌ها عاشقانه جان خود را در راه صیانت از نظام و انقلاب فدا کرده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا با بیان اینکه جنگ هشت‌ساله ایران با عراق به لحاظ فکری با قیام امام حسین(ع) در کربلا شباهت دارد، تصریح کرد: رزمندگان اسلام در این هشت سال با الگوگبری از اقدام قیام امام حسین(ع) در برابر زیاده‌خواهی‌های نیروهای بعثی و متخاصم صدام ایستادگی کردند. 

وی قیام و جنبش‌های کشورهای آمریکایی‌ها و اروپای‌یها برگشته از انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: در طول 41 سال اخیر، دشمنان نظام و انقلاب اسلامی دسیسه‌ها و توطئه‌های زیادی را علیه مردم ایران به کار بسته‌اند که آخرین توطئه، شهادت سردار سپبهد حاج قاسم سلیمانی بود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا حضور باشکوه مردم در مراسم وداع با پیکر سردار سپبهد قاسم سلیمانی را نشان‌گر وحدت و دفاع از حریم ولایت عنوان کرد و افزود: جبهه مقاومت و نیروهای آزادی‌خواه جهان اسلام با شهادت سردار سپبهد قاسم سلیمانی منسجم‌تر شدند. 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان آستارا نیز در مراسم یادواره 21 شهید فرهنگی و دانش‌آموز این شهرستان با بیان اینکه کشته‌شدگان در راه خدا زنده هستند، اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب از تفکر جهاد و شهادت هراس دارند و امثال شهید سلیمانی‌ها و شهید حججی‌ها در ایران اسلامی زیاد است.

حجت‌الاسلام یعقوب نمازی عزت کنونی ایران اسلامی را به برکت خون پاک شهدا دانست و بیان کرد: ایران با هدف قرار دادن پایگاه عین‌الاسد آمریکا در عراق نشان داد که قدرت آمریکا پوشالی است، زیرا پس از جنگ جهانی دوم حتی یک گلوله هم به سمت پایگاه های آمریکایی شلیک نشده بود.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت نیروی انسانی آموزش و پرورش شهرستان آستارا نیز در مراسم یادواره 21 شهید فرهنگی و دانش‌آموز این شهرستان اظهار کرد: یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز شهرستان آستارا در قالب طرح لاله‌های روشن هم‌زمان با سراسر کشور در 21 مدرسه دولتی و غیردولتی به اجرا درآمد.

حسن ملکی هدف از اجرای طرح لاله‌های روشن را صیانت از میراث گران‌بهای شهدا و ترویج فرهنگ غنی و حیات‌بخش ایثار، مقاومت و شهادت عنوان کرد و افزود: مطالعه زندگی‌نامه شهدا و دیدار با بازماندگان آن‌ها از دیگر بخش‌های پیش‌بینی‌شده برای طرح لاله‌های روشن است.

به گزارش فارس، پخش کلیپ، سرودخوانی، دکلمه‌خوانی و تجلیل از خانواده شهید احمد پیشگر از دیگر بخش‌های مراسم یادواره 21 شهید فرهنگی و دانش‌آموز شهرستان آستارا در قالب طرح لاله‌های روشن بود که امروز با مشارکت آموزش و سپاه ناحیه در این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام /84007

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول