اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

352 باشگاه ورزشی در زنجان فعال است

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه 352 باشگاه ورزشی در سطح استان فعال هستند، گفت: 201 باشگاه از این تعداد در شهر زنجان هستند.

352 باشگاه ورزشی در زنجان فعال است

محمدعلی حمزه‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: محوریت فعالیت‌های معاونت ورزشی براساس بررسی و ارزیابی بوده و با رفع کردن نقاط ضعف و تقویت و ادامه راه در نقاط قوت توانستیم در راستای توسعه گام برداریم.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه از ورزشکارانی که در آستانه کسب سهمیه المپیک هستند حمایت می‌کنیم، اظهار داشت: قایقرانی، سنگ نوردی، بوکس و کشتی از جمله رشته‌هایی هستند که ممکن است المپیکی داشته باشند و مورد حمایت خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه در سال 97 میزبانی بین‌المللی نداشتیم، یادآور شد: در 98 سه مسابقه بین‌المللی را در بسکتبال و رزمی میزبانی کردیم.

حمزه‌پور در ادامه همچنین به میزبانی مسابقات المپیاد استعدادهای برتر اشاره کرد و افزود: در این المپیاد که هفت رشته ورزشی را میزبانی کردیم و تعداد زیادی از ورزشکاران به سراسر کشور اعزام شدند، نتایج قابل قبولی کسب شد و ارتقای هشت پله‌ای از رتبه 20 در سال 97 به رتبه 12 در 98 در دو بخش بانوان و آقایان حاصل شد. 

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان با بیان اینکه 80 رقابت کشوری نیز از دیگر میزبانی‌های استان بوده است، تصریح کرد: حضور نفرات برتر کشور و دیگر کشورها در استان ارتقای سطح فنی ورزشکاران استان، ایجاد شور و شوق ورزشی در استان، بسترسازی برای ارتقای اقتصادی و مبادله فرهنگی را رقم زد و احساس نیاز به گسترش و توسعه سطح هتلینگ در استان را نیز به وجود آورد.

وی با اشاره به اینکه آموزش زیربنای توسعه است و توسعه آموزش ارتباطی ناگسستنی با پیشرفت ورزش خواهد داشت و سالانه باید در این عرصه رشد و توسعه بیشتری داشته باشیم، اظهار داشت: با برگزاری 322 مورد کلاس‌های مربیگری، داوری و کارگاه‌های دانش‌افزایی در سال جاری در این مسیر حرکت کرده‌ایم.

حمزه‌‌پور برگزاری مسابقات جام نوروز 98 با استقبال کم‌نظیر روستائیان را یادآور شد و افزود: 250  مورد جام نوروز در 30 نقطه استان و با هدف فرهنگ‌سازی عمومی برای ورزش به صورت متمرکز برگزار شد.

وی با اشاره افزایش تعداد خانه‌های روستایی از 10 خانه در سال 96 به 116 خانه در 98 ادامه داد: در روزهای آینده با توجه به تفاهم نامه‌ای که با آموزش و پرورش داریم 30 خانه روستایی نیز در مدارس روستاها به این تعداد افزوده خواهد شد و مدارس تجهیز می‌شوند تا خانواده‌ها و عموم مردم در ساعات تعطیلی مدارس از آنها بهره‌مند شوند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان با بیان اینکه از قهرمانان آسیایی و جهانی استان با حضور استاندار تقدیر شد، ادامه داد: در تلاش هستیم تا پایان سال‌جاری از مدال‌آوران فراملی و المپیاد استعدادهای برتر نیز تجلیل شود.

وی با بیان اینکه 352 باشگاه ورزشی در سطح استان فعال هستند و 201 باشگاه از این تعداد در شهر زنجان هستند، تصریح کرد: تاکنون 491 بازرسی استانی از این باشگاه‌ها صورت گرفته است.

انتهای پیام/73005/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول