اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تامین اعتبار کارخانه زباله‌سوز نوشهر از محل کمک‌های دفتر مقام معظم رهبری

استاندار مازندران گفت: یکی از الویت‌های ما بحث پسماند است، افتتاح کارخانه زباله سوز به زودی به واسطه اعتباراتی که از دفتر مقام معظم رهبری و دولت تامین شده به بهره‌برداری می‌رسد.

تامین اعتبار کارخانه زباله‌سوز نوشهر از محل کمک‌های دفتر مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، احمد حسین‌زادگان عصر امروز در جلسه شورای اداری استان مازندران با اشاره به حضور رئیس دفتر رئیس جمهور در استان، اظهار کرد: کارخانجات زیادی به چرخه تولید استان برگشته است.

وی با اعلام اینکه وضعیت منطقه آزاد در کمیسیون اقتصادی مجلس در حال پیگیری است، افزود: به دلیل اختلاف نظرها تا حدودی تصمیم گیری‌ها را سخت کرده اما حقیقت اینکه امیرآباد ظرفیت بسیار مناسبی به لحاظ زیرساختی برای معرفی منطقه آزاد داشت و در نهایت معرفی یک منطقه با سه لکه به تصویب رسیده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه یکی از اولویت ما توجه به سطح سلامت مردم بوده است، گفت: تکمیل زیرساخت‌های ورزشی استان بیشتر پروژه‌های نیمه تمام تکمیل شده است.

وی با اعلام اینکه برای نخستین بار در کشور طرح یک روستا یک سمن را اجرا کردیم، گفت: 501 سمن در سطح روستاهای استان ایجاد کردیم.

حسین‌زادگان با اعلام اینکه در ایجاد ارتباط با مردم سهل‌انگاری کردیم و می‌کنیم، افزود: بنده به عنوان استاندار ملاقات عمومی داشتم و همزمان مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور دارند.

وی در ارتباط با طرح مازندران پاک جز اهداف و الویت‌های استان است، افزود: بحث تامین اعتبار مورد نیاز استان با میزان مراجعات گردشگران که توسط نجفی نماینده بابل مطرح شده درست است، در زمان پیک مسافر گاها برای تامین برق و آب و گاز دچار مشکل می‌شویم.

حسین‌زادگان با اعلام اینکه جاده کندوان همیشه یک طرفه است، گفت: مردم منطقه مرزن آباد و چالوس به شدت دچار مشکل می‌شوند.

وی اضافه کرد: یکی از الویت‌های ما بحث پسماند است، افتتاح کارخانه زباله سوز به زودی به واسطه اعتباراتی که از دفتر مقام معظم رهبری و دولت تامین شده به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار مازندران یادآور شد: در آمل، بابل، نور، محمودآباد و فریدونکنار و ساری احتیاج به توجه ویژه‌ای داریم.

*زیرساخت‌های مازندران مناسب نیاز گردشگران نیست

در ادامه علی نجفی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی  اظهار کرد: مازندران جایگاه ملی دارد اما از اعتبارات ملی بهره‌مند نمی‌شود.

وی با اعلام اینکه زیرساخت‌ها و امکانات ما مناسب با نیاز گردشگران و مسافران نیست، تصریح کرد: این موضوع در مجلس باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه شرایط پیچیده‌ای را به لحاظ بین‌المللی مواجه هستیم،گفت: شرایط پیچیده‌ای را دولت با آن مواجه هستند، مردم انتظار کارآمدی دولت دارند و امید داریم که با تدابیر و شرایطی که اتخاذ می‌شود از این مقاطع عبور کنیم.

وی با اعلام اینکه رقبای سیاسی خودشان را جای دولت بگذارند، افزود: حجم انبوهی از مشکلات و مسائل و شرایط پیچیده کشور دولت باید نسبت به خدمات رسانی اقدام کند و با نگاه انصاف و وجدان برخورد کنند، زمینگیر شدن دولت هیچ نفعی برای کشور ندارد.

نجفی با اشاره به ظرفیت مناسبی که در بین کشورهای همسایه حاشیه دریای خزر وجود دارد، بیان کرد: الحاق ایران به کشورهای اورآسیا ظرفیت بسیار مناسبی را برای استان ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد هلدینگ صادراتی و تشکیل آن با تمرکز بر پایانه صادراتی و کمک به تسهیل و فعالیت آنها زمینه برون رفت تحریم‌های ظالمانه است.

انتهای پیام/86004/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول