اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بداخلاقی‌های انتخاباتی در شأن نظام و انقلاب نیست

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه بداخلاقی‌های انتخاباتی در شأن نظام و انقلاب اسلامی نیست، گفت: برخی از نامزدها انگار حرف زدن را بلد نیست، زیرا به جای صحبت با مردم و ارائه برنامه‌های انتخاباتی خود، مدام به دیگر نامزدها توهین می‌کنند.

بداخلاقی‌های انتخاباتی در شأن نظام و انقلاب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی‌سیاسی نماز جمعه این هفته اظهار کرد: نامزدها و دست‌اندرکاران انتخابات یازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی، تقوای الهی را رعایت‌کرده و در تبلیغات و سخنرانی‌های انتخاباتی خود، رضای خدا را مدنظر قرار دهند. 

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه بداخلاقی‌های انتخاباتی در شأن نظام و انقلاب اسلامی نیست، تصریح کرد: برخی از نامزدها انگار حرف زدن را بلد نیست، زیرا به جای صحبت با مردم و ارائه برنامه‌های انتخاباتی خود، مدام به دیگر نامزدها توهین می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نامزدهای یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی از دادن وعده‌های دورغ به مردم خودداری کنند، گفت: آسفالت کشیدن راه‌های روستایی کار یک نماینده مجلس نیست، زیرا در کشور تقسیم وظایف‌شده و این دست از کارهای اجرایی در شرح وظایف قوه مجریه است.

خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه تبلیغات و سخنرانی‌های زودهنگام تخلف انتخاباتی محسوب می‌شود، افزود: هنوز ایام قانونی انتخابات شروع نشده عموم نامزدها به جان یک‌دیگر افتاده و برخلاف سیاست‌های نظام و بیانات مقام معظم رهبری رفتار می‌کنند.

حافظ‌نیا با اشاره به اینکه سرنوشت کشور با انتخابات و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی رقم می‌خورد، بیان کرد: طرفداران نامزدهای یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی تقوای الهی را رعایت‌کرده و برای دست‌یابی به صندلی سبز مجلس با آبروی دیگران بازی نکنند.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با اقشار مختلف مردم تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار، علاج مشکلات اساسی کشور را در قوی شدن دانسته و معتقد هستند که ایران اسلامی با انتخابات قوی و تشکیل مجلسی در طراز انقلاب اسلامی قوی‌تر می‌شود. 

وی مجلس شورای اسلامی را در اقتدار کشور تأثیرگذار دانست و تصریح کرد: یک‌عده از مسؤولین دولت و عناصر وابسته داخلی با مطرح کردن انتخابات تشریفاتی می‌خواهند یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی را تضعیف‌کرده و مردم را از رفتن به پای صندوق‌های اخذ رأی دل‌سرد کنند. 

حافظ‌نیا با اشاره به اینکه به سخره گرفتن شورای نگهبان با هدف تضعیف آن در شأن نظام و انقلاب اسلامی نیست، افزود: شورای نگهبان در تمام دوره‌های انتخاباتی، وظیفه نظارتی خود را به درستی انجام داده و به کسی اجازه نداده است که انتخابات کشور را با تخلف آلوده کند. 

خطیب جمعه آستارا چهل‌ویکمین سال‌گرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را همراه با دستاوردهای بسیار بزرگ در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی دانست و گفت: امیدواریم راهپیمایی چهل‌ویک سالگی انقلاب، باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود تا دنیا بداند مردم ایران، حامی و پشتیان رهبری و انقلاب هستند. 

انتهای پیام/84008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول