اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

شکرانه انقلاب اسلامی شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات است

امام جمعه شهرری گفت: شکرانه این نعمت انقلاب اسلامی شرکت در دو آزمون مهم و بزرگ انتخابات و راه‌پیمایی ۲۲ بهمن است.

شکرانه انقلاب اسلامی شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلای بزرگ آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد با تسلیت وفات حضرت ام البنین(س)، اظهار داشت: این حضرت افتخار همسر شهید و مادر چهار شهید است که بعد از عاشورا با تأسی از حضرت زهرا(س) که با گریه‌های خود مردم را بیدار و هوشیار می‌کرد، حضرت ام البنین(س) نیز چهار صورت قبر در قبرستان بقیع درست می‌کرد و به روشنگری مردم با گریه‌های خود می‌پرداخت.

وی با گرامیداشت این روز به عنوان تجلیل از مادران و همسران شهدا ادامه داد: این افتخار بزرگ برای مادران و همسران شهدا کافی است که الگوی آن‌ها حضرت زهرا(س) و حضرت ام البنین(س) باشد که در دامن خود فرزندان این انقلاب را تربیت می‌کنند که آینده کشور و نظام به دست آن‌ها است و بچه‌های خوب وارث حقیقی انقلاب اسلامی خواهند بود.

امام جمعه شهرری با اشاره به عزت، جایگاه و مقام شهدا و خانواده‌های آن‌ها اضافه کرد: ما شاید این عظمت را به درستی در دنیا درک نکنیم و در قیامت به آن پی می‌بریم که انبیاء و ائمه هنگام عبور از کنار شهدا به احترام شهدا از مرکب پیاده و سر تعظیم در مقابل آن‌ها فرود می‌آورند و از اذن شفاعت برخوردار هستند.

حجت الاسلام شاهچراغی با گرامیداشت دهه فجر خاطرنشان کرد: بنا به بیان قرآن کریم حتما باید به روزهای خدا توجه و بزرگ بشماریم و هیچ مانعی برای جشن، شادی و چراغانی این یوم الله ندارد و حداقل هر انقلابی باید با نصب یک پرچم بر سر در منزل و محل کار خود این ایام را گرامی بدارد.

وی با اشاره به تذکرات و توصیه‌های قرآنی یادآور شد: کسی تا زمان طاغوت را درک نکند و نشناسد قدر جمهوری اسلامی نمی‌داند و باید جوانان ما بدانند نظام پهلوی با جنایاتی که مرتکب شد دست فرعون را از پشت بسته بود.

امام جمعه شهرری با یادآوری عاقبت رژیم طاغوت تصریح کرد: نتیجه این همه خدمات، رنج‌ها، تقدیم شهدا، جانباز و صبر و استقامت اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی است که باید قدر این آزادی، امنیت و نعمت بزرگ را  بدانیم.

حجت الاسلام شاهچراغی به دو آزمون بزرگ راه‌پیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش روی ملت ایران اشاره کرد و گفت: شرکت در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن دشمن را مأیوس، اقتدار، وحدت و بصیرت ملی را به ارمغان می‌آورد و با حرکت در این حماسه باشکوه بار دیگر امنیت ملی خود را نشان می‌دهیم.

وی با اشاره به تقارن اربعین سردار سلیمانی با یوم الله ۲۲ بهمن، عنوان کرد: بعد از شهادت سردار مردم از شهرستان‌های مختلف کنار مزار پاک شهید حاضر می‌شوند و راهپیمایی امسال به دلیل این مناسبت چهلمین روز شهادت شهدای مقاومت ویژگی متمایزی دارد.

امام جمعه شهرری انتخابات را آزمون دیگر و مهم مردم برشمرد و افزود: علاج حل اساسی مشکلات کشور در مجلس قوی قرار دارد که هرچه مجلس قوی انتخاب کنیم به همان میزان کارهای جدی برای مرتفع شدن معضلات انجام می‌شود.

حجت الاسلام شاهچراغی به ویژگی افرادی که انتخاب می‌شوند اشاره داشت و بیان کرد: به افرادی رأی بدهید که دارای تدین باشند چراکه افراد متدین اهل خیانت نیستند و با تلاش و دلسوزی در جهت حل مشکلات مردم و کشور گام برمی‌دارند.

وی تأکید کرد: کسی را انتخاب کنید که وام‌دار اسلام، انقلاب و مردم باشد و کسانی که وام‌دار سرمایه‌دارها و جناح‌های مختلف هستند را انتخاب نکنید.

امام جمعه شکرانه این انقلاب را شرکت در این دو آزمون بزرگ و مهم انتخابات و راه‌پیمایی ۲۲ بهمن پیش رو برشمرد و اظهار داشت: کسانی را راهی مجلس کنیم که مرعوب دشمن نباشد و از شر آمریکا و اروپا نترسد.

حجت الاسلام شاهچراغی در پایان معامله قرن را جنایت قرن نامید و خاطرنشان کرد: این طرح مرده متولد شده و همین طور هم دفن خواهد شد و خود سازش‌کاران با دشمن هم از این اقدام دلشان خون است و ترامپ و نخست وزیر اسرائیل این آرزوی خود را به گور می‌برند.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/ث40/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول