اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اجرای 100 ویژه‌برنامه فرهنگی ورزشی دهه فجر در اقلید

رئیس اداره ورزش‌وجوانان اقلید از اجرای بیش‌از 100 ویژه‌برنامه فرهنگی ورزشی دهه فجر در سطح این شهرستان خبر داد.

اجرای  100 ویژه‌برنامه فرهنگی ورزشی دهه فجر در اقلید

حسن مسعودی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اقلید، با تبریک فرارسیدن چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی به تشریح ویژه‌برنامه‌های ورزشی در این ایام اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه‎های ورزشی ویژه دهه فجر امسال شهرستان اقلید، با محوریت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی درحال برگزاری است.

وی از اجرای 41 رویداد ورزشی و بیش‌از 50 عنوان برنامه فرهنگی توسط هیأت‌ها، باشگاه‌ها و سازمان‌های مردم‎نهاد به مناسبت دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه‌‌ها در دو بخش آقایان و بانوان اجرا می‌‎شود.

وی تصریح کرد: این برنامه‌ها شامل مسابقات فرهنگی- ورزشی، جشنواره فرهنگی- ورزشی انقلاب اسلامی، برنامه‌های ویژه بانوان، افتتاح طرح‌‌های عمرانی، برنامه‌‌های ورزش همگانی و روستایی عشایری، رقابت‌های جام فجر از جمله مسابقات کاراته، آمادگی جسمانی، والیبال، تنیس روی میز، شطرنج، بدمینتون، فوتسال، دو صحرانوردی و چندین برنامه پیاده‌روی در شهرها و بخش‌های منطقه، برگزاری طرح ورزش‌های تطبیقی، کوه‌پیمایی، ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای، مسابقات بومی و محلی، برگزاری کارگاه توجیهی علم تمرین، تغذیه ورزشی و حقوق ورزشی برگزاری طرح نشاط و تندرستی ویژه بانوان شاغل است.

مسعودی افزود: گل‌باران و عطرافشانی قبور شهدا، شرکت جامعه ورزشی در نماز جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدای ورزشکار، سرکشی و عیادت از پیش‌کسوتان ورزشی، شرکت ورزشکاران در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و سایر برنامه‌های فرهنگی را از دیگر برنامه‌های مهم ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی است که توسط جوانان و ورزشکاران شهرها و روستاهای این شهرستان اجرا می‌شود.

وی به مشارکت فعال ورزشکاران رشته‌های مختلف در مسابقات استانی و کشوری در دهه مبارک فجر و نیز اتمام نصب چمن مصنوعی پنج زمین مینی‌فوتبال در شهرستان اشاره کرد و با تأکید بر عدالت‌محوری در اجرای پروژه‌های ورزشی گفت: این پروژه‌ها (نصب چمن مصنوعی) با اعتباری بالغ‌بر 3 میلیارد تومان به پایان رسیده و به مناسبت چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره ورزش‌وجوانان شهرستان اقلید در پایان سخنان خود از حمایت مدیر و کارکنان اداره‌کل ورزش‌وجوانان، نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و ادارات و نهادهای شهرستانی از ورزشکاران و جوانان این شهرستان قدردانی کرد.

انتهای پیام/983117

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول