اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

مرورگر جدید اج با ویندوزهای مبتنی بر ای آر ام سازگار شد

مایکروسافت برای تسهیل وبگردی کاربران ویندوزهای مبتنی بر تراشه های ای آر ام گامی بزرگ رو به جلو برداشت و مرورگر جدید اج خود را با آنها سازگار کرد.

مرورگر جدید اج با ویندوزهای مبتنی بر ای آر ام سازگار شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، مایکروسافت اولین نسخه از مرورگر اج مبتنی بر موتور کرومیوم را عرضه کرده که با سیستم های ای آر ام مجهز به ویندوز 10 سازگاری دارند. با این تحول تجربه وبگردی کاربران ارتقاء یافته و آنها می توانند به خوبی از قابلیت‌های مرورگر جدید اج بهره بگیرند.

این تغییر به خصوص برای کاربرانی مفید است که از رایانه های مجهز به انواع پردازنده های اسنپ دراگون استفاده می کنند. از جمله این رایانه ها می توان به سرفیس پروی ایکس اشاره کرد.

 

نسخه جدید مرورگر اج که نسخه 80 آن محسوب می شود، از قابلیت پیشرفته ای برخوردار است که اجرای فایل های ویدئویی را در محیط مرورگر تسهیل می کند. همچنین برخی نقص های فنی اج در این نسخه تازه برطرف شده است. مایکروسافت امیدوار است با این تغییرات اج بتواند رقابت جدی تری با مرورگرهای رقیب مانند کروم یا فایرفاکس داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول