اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ثبت ۱۱ تغییر حوزه نامزدهای انتخابات در استان سمنان

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت: در روزهای گذشته ۱۱ تغییر حوزه نامزدهای انتخابات از استان سمنان به دیگر استان‌های کشور و برعکس انجام شده است.

ثبت ۱۱ تغییر حوزه نامزدهای انتخابات در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سعید متقی صبح امروز در جلسه ستاد انتخابات استان سمنان ضمن قدردانی از تلاش‌های فرمانداران شهرستان‌های استان در فراهم کردن زیرساخت‌های انتخابات، اظهار کرد: در ۱۱ نشست گذشته ستاد انتخابات استان سمنان، ۱۰۷ مصوبه به تصویب رسید که اکثر این مصوبه‌ها در گام اجرایی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: تعرفه‌ها و ملزومات انتخابات از تهران به استان سمنان منتقل و ملزومات برگزاری انتخابات به شهرستان‌ها ارسال شد و تعرفه‌ها نیز با هولوگرام و پوستر تبلیغاتی تا پایان هفته جاری به شهرستان‌های استان ارسال می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان بیان کرد: پیگیری‌هایی برای ارسال دستگاه‌های احراز هویت انجام شده و برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۶۳۵ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است.

متقی ادامه داد: دوره‌های آموزشی در فرمانداری‌های استان سمنان برگزار و ۳۰ دستگاه احراز هویت به‌صورت آزمایشی به فرمانداری‌ها تحویل شد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری نشستی در ارتباط با وضعیت جوی روزهای قبل از انتخابات و زمان اخذ رأی با مدیریت بحران استانداری سمنان و دستگاه‌های مرتبط در دستور کار است تا در صورت هرگونه تغییرات آب و هوایی اقدام‌های لازم انجام شود.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان تصریح کرد: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری پرشور انتخابات در دوم اسفندماه در تمام شهرستان‌های این استان فراهم است.

متقی افزود: در ماه‌های گذشته در فرآیند برگزاری انتخابات هیچ‌گونه مشکلی در استان سمنان وجود نداشته که این امر نشان‌دهنده تلاش فرمانداران برای برگزاری قانونی انتخابات است.

وی با تأکید بر اینکه تمام فرآیندهای انتخابات در استان سمنان در چارچوب قانون انجام می‌شود، گفت: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۱۷ شعبه اخذ رأی به نسبت دوره قبل کاهش یافت.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان ادامه داد: در روزهای گذشته ۱۱ تغییر حوزه نامزدهای انتخابات از استان سمنان به دیگر استان‌های کشور و برعکس انجام شده است.

متقی بیان کرد: با وجود فعالیت و تلاش‌های انجام‌شده در دهه مبارک فجر، در بخش اجرای فرآیند انتخابات هم فرمانداران استان سمنان خوش درخشیدند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول