اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی کشور گفت: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی از 23 بهمن در محل نمایشگاه‌های دائمی برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع  دستی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، خشایار نیک‌زاد مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی کشور در نشست خبری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی اظهار داشت: از 23 الی 26 بهمن سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و در 13 سالن، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی برگزار می‌شود.

این نمایشگاه از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر به بازدید کنندگان خدمات رسانی می‌کند و 1028 شرکت در این نمایشگاه مشارکت داشتند و در وسعتی 46 هزار و 500 متر مربع بازدید کنندگان می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

وی گفت: 985 شرکت داخلی در این نمایشگاه مشارکت داشتند که 390 شرکت در حوزه صنایع دستی، 78 شرکت گردشگری الکترونیکی، 148 آژانس داخلی، 72 هتل، 124 شرکت بوم گردی و 165 انجمن و شرکت‌های فعال در حوزه‌های صنایع دستی هستند.

 مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی کشور خاطرنشان کرد: به طور مستقیم و غیرمستقیم 61 شرکت خارجی از کشورهایی از جمله مالزی، افغانستان، اندونزی، چین،پاکستان، ترکیه، سوئیس و .. حضور دارند. 

نیک‌زاد گفت:‌ثبت نام شرکت‌های برای حضور در این نمایشگاه امسال بدون مراجعه و استفاده از کاغذ و به صورت آنلاین بوده است و از تمبر یادبود این نمایشگاه هم رونمایی می‌شود.

وی تاکید کرد: سالن‌ها کاملا آماده شده و برای امروز غرفه‌داران می‌توانند از ساعت 12 به بعد تحویل بگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول