اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

ایران در ناامنی‌های خاورمیانه از امن‌ترین کشورهای دنیا است

استاندار مرکزی گفت: ایران در ناامنی‌های خاورمیانه از امن‌ترین کشورهای دنیا است و این مهم هنر انقلاب اسلامی، رهبری، مردم و نیروهای امنیتی است.

ایران در ناامنی‌های خاورمیانه از امن‌ترین کشورهای دنیا است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید علی آقازاده ظهر امروز در دیدار مردمی در راستای امیرآباد شهرستان فراهان اظهار داشت: ایران در ناامنی‌های خاورمیانه از امن‌ترین کشورهای دنیا است و این مهم هنر انقلاب اسلامی، رهبری، مردم و نیروهای امنیتی است که در این شرایط سخت، دلهره‌ای میان دشمنان اسلام ایجاد کرده است. 

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی پشتوانه محکمی همچون مردم را همراه خود داشته و دارد و این مهم ثمره خون شهدا، مقاومت مردم و پاسداری از ارزش‌های دین، رهبری و انقلاب است و هیچ قدرت نظامی، اقتصادی و تهاجم نمی‌تواند انقلاب و اسلام که در رگ و ریشه مردم نهادینه شده دچار خدشه کند.

استاندار استان مرکزی ضمن تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی توسط مردم بیمه شده است، افزود: ملت بزرگ ایران از ابتدای انقلاب تاکنون همواره پشتوانه نظام جمهوری اسلامی بوده و هستند و به‌طور حتم در ۲۲ بهمن سال جاری نیز در تمام شهرها و روستاها با حضور پررنگ خود پاسخ محکم و دندان‌شکنی به دشمنان اسلام خواهند داد و در مسیر اهداف انقلاب حرکت می‌کنند.

آقازاده تصریح کرد: ملت بزرگ ایران پس از گذشت ۴۱ سال شاهد توطئه، تحریم و فشارهای ظالمانه دشمنان هستند و تمام تیرهای خود را به سمت ملت ایران پرتاب کردند، به‌طور قطع به‌واسطه مقاومت و ایستادگی مردم این مرحله دشوار را با موفقیت پشت سر می‌گذارند و دشمنان را در نیل به اهداف شوم خود ناکام می‌گذارند.

وی ادامه داد: بزرگترین قدرت دنیا نتوانست جواب تحرکات ایران را بدهد و ایران یکی از پیشرفته‌ترین پهپادهای آمریکا را ساقط کرد اما آمریکا نتوانست پاسخ دهد زیرا به مرزهای کشور ما تجاوز کرده بود.

استاندار استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستاوردهای انقلاب بیان داشت:  ۹ هزار واحد مسکونی در سال جاری در استان بازسازی و بهسازی شده است و ۵۷۵ میلیارد تومان اعتبار برای مقاوم‌سازی منازل روستایی استان در سال جاری هزینه شده است.

آقازاده با بیان اینکه ۱۰۷ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره برای مقاوم‌سازی به روستائیان پرداخت شده است، افزود: 5 میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام بلاعوض برای نوسازی منازل روستایی شهرستان فراهان پرداخت شده است و توزیع ۲ هزار تن سیمان هدیه مقام معظم رهبری از دیگر خدمات جمهوری اسلامی به مردم در این راستا است.

وی در ادامه اضافه کرد: ایجاد یک ناحیه صنعتی در کنار هر روستا از خدمات ارزشمند دولت است که اکنون در روستای امیرآباد فراهان عملیات اجرایی آن برای ۱۱۴ واحد آغاز شده که با این اقدام اکنون نرخ بیکاری در برخی روستاهای فراهان به صفر رسیده است.

استاندار مرکزی بیان داشت: پیش از انقلاب نزدیک به ۲۵ هزار روستا آباد در کشور وجود داشت که تنها نیم درصد آنها از نعمت برق برخوردار بودند و از ۱۵۰ شهر قبل از انقلاب دو شهر گاز داشتند و در هیچ روستایی از استان مرکزی پیش از انقلاب شبکه آب شرب و تلفن ثابت وجود نداشت.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول