اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پروژه‌های نیمه کاره مازندران در حال پایان است

معاون هماهنگی امور عمرانی استان مازندران با بیان به اینکه اولویت دولت تدبیر و امید همواره تکمیل پروژه‌های نیمه کاره بوده، گفت: پروژه‌های نیمه کاره استان در حال پایان است و فقط تعداد انگشت شماری از آنها باقی مانده است.

پروژه‌های نیمه کاره مازندران در حال پایان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران ظهر امروز در حاشیه افتتاح چندین پروژه شهرستان آمل به مناسبت دهه فجر  اظهار کرد: در دهه فجر نیز ٨٦٦ پروژه در حوزه زیرساخت، اشتغالزایی، تولید و خدمات به بهره‌برداری رسید که فقط ٤٦ مورد پروژه جدید و کلنگ‌زنی بود و بیش از نصف ان نیز متعلق به بخش خصوصی بوده است.

وی افزود: این درحالی بود که در دهه فجر امسال تعداد پروزه های افتتاحی ۲ برابر سال گذشته بود و در سال گذشته اعتبار پروژه‌های ما هزار میلیارد تومان بود و امسال اعتبار پروژه‌های ما به مبلغ هزار و ٩٥٠ میلیارد تومان رسیده است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه استان سال‌ها از ازدیای پروژه‌های نیمه کاره رنج برده است، خاطرنشان کرد: هدف ما مدیریت منابع برای توسعه زیرساختی مازندران با اولویت پروژه‌های نیمه کاره بود که تقریبا موفق بودیم. 

این مسؤول افزود: تعداد پروژه های نیمه‌کاره استان به اندازه‌ای بود که اکنون پس از حدود ۶ سال از اولویت قرار گیری طرح‌های بر زمین مانده هنوز شاهد رسوب پروژه‌های نیمه‌کاری هستیم.

رازجویان همچنین خواستار وفاق درونی در استان مازندران برای حرکت در مسیر توسعه شد و افزود: در حال حاضر وقت آن رسیده که به جای اختلافات درونی، پشت هم بایستیم و در مسیر توسعه گام برداریم.

وی با بیان اینکه برای توسعه یک شهرستان نباید منتظر معجزه از بیرون بود، گفت: شهرستان‌های مازندران دارای ظرفیت های بالقوه اقتصادی هستند که فقط نیازمند مدیریت مناسب برای درامدزایی و اقتصاد پایدار است.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اینکه دیگر برای اشتباه و کم کاری بهانه‌ای پذیرفتنی نیست، افزود: انتظار می‌رود مدیران استان در هر سطحی از جمله شهری اقدامات جدی برای توسعه همه جانبه مازندران انجام دهند. 

این مسؤول با اشاره به اینکه امسال به برکت خون سردار سلیمانی پروژه‌های ما دو برابر شده است، بیان کرد: در سال گذشته اعتبار پروژه‌های ما هزار میلیارد تومان بود و امسال اعتبار  پروژه‌های ما به مبلغ هزار و ٩٥٠ میلیارد تومان رسیده است.

رازجویان با بیان اینکه هرچه حضور و فعالیت ما بیشتر باشد استان و شهرستان‌های ما شادتر و پویاتر  و توسعه یافته‌تر خواهند شد، افزود: توسعه شهر فقط با همدلی و همراهی همه ارگان‌ها  و همه احاد مردم میسر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر وقت آن رسیده که به جای گفت‌وگوهای داخلی و اختلافات درونی پشت هم بایستیم و در مسیر توسعه گام برداریم، افزود: برای توسعه یک شهرستان کسی از بیرون کمک نخواهد کرد و خودمان باید پای کار باشیم.

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه شهرستان آمل از پتانسیل‌های زیادی  از جمله کوه و جنگل  برخوردار است، تصریح کرد: امید است همه مدیران پای کار بیایند و با همدلی بتوان شهرستان آمل را به منزلت و جایگاه  مناسب برسانیم.

این مسؤول با بیان اینکه آمل اولین شهر ورودی مازندران از تهران و به عنوان پیشانی استان است و باید ظرفیت‌های بالقوه آن به بالفعل تبدیل شود، افزود: آمل رتبه یک تعداد پروژه ‌ها بر اساس اعتبار را دارد و مبلغ پروژه‌های این شهرستان بالغ بر ٤٠٠ میلیارد تومان است.


انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول