اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

شکست گل‌ریحان مقابل داماش/ سقوط به جایگاه سوم جدول

داماش گیلانیان با نتیجه دو بر یک برابر تیم فوتبال گل ریحان البرز به پیروزی دست یافت.

شکست گل‌ریحان مقابل داماش/ سقوط به جایگاه سوم جدول

 به گزارش خبرگزاری فارس تیم فوتبال داماش گیلانیان عصر شنبه با نتیجه دو بر یک برابر تیم فوتبال گل ریحان البرز یکی از مدعیان قهرمانی این لیگ دسته یک به پیروزی دست یافت.

در جریان این دیدار، تیم داماش  گیلانیان با توجه به حمایت طرفدارانش بر بازی تسلط بیشتری داشت و با نفوذ از کناره ها به خصوص از جناح راست ، تیم گل ریحان البرز را تحت فشار قرار داد تا اینکه این تیم به گل برتری دست یافت و محمد غلامی مهاجم داماش اولین گل بازی را به ثمر رساند.

در نیمه دوم نیز تیم داماش تسلط خود را بر حریف قدرتمندش دیکته کرد و سعید باقرپسند که به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شده بود در دقیقه ۷۷ دومین گل تیم داماش را به ثمر رساند تا خیال هواداران این تیم بابت پیروزی در این دیدار تا حدی راحت باشد.

در ادامه این دیدار نیز، تیم فوتبال گل ریحان البرز برای جبران گل های خورده حملات متعددی را به روی دروازه تیم داماش انجام داد تا اینکه سیدمحسن حسین که  به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شده بود در دقیقه ۸۲ تنها گل تیم گل ریحان البرز را به ثمر رساند اما این گل فایده ای برای این تیم نداشت و در نهایت داماش با نتیجه دو بر یک در این دیدار خانگی به برتری رسید.

قضاوت این دیدار را ، سیدرضا مهدوی بر عهده داشت که در جریان این مسابقه ، میعاد یزدانی و آزاد جعفرزاده از تیم فوتبال داماش کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال داماش گیلان با ترکیب ایمان صادقی ، آزاد جعفری ، محمد رستمی ، سعید طالبی ، میعاد یزدانی ، مهدی نظرمحمدپناه ، میثم میرپسندیده( محمدرضا مهدوی) ، محمد مختاری ، سیدکاظم رحمانی، محمد غلامی (سعید باقرپسند)، میلاد پورمحسن و با سرمربیگری مازیار ربیعی فر به مصاف گل ریحان البرز رفت.

همچنین تیم فوتبال گل ریحان البرز نیز با ترکیب حجت صدقی ، امید نظامی پور، محمد عبادزاده ، مصطفی اکرامی ، حمیدرضا دیوسالار، علی محمدی (علیرضا ارجمندیان)، محمدرضا خرسندنیا، کیانوش میرزایی، امین درویشی ، حسین پاپی ( شاهین محمدی)، رضا رضایی ( سیدمحسن حسینی) و با سرمربیگری محمد نصرتی مقابل تیم داماش قرار گرفت.

پیش از این بازی و تا پایان هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، گل ریحان البرز با کسب ۳۹ امتیاز در مکان دوم و داماش با کسب ۲۹ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار داشتند.

با نتیج این هته تیم مس رفسنجان در ادامه نتایج خوب خود با حساب سه بر صفر شهرداری تبریز را شکست داد تا با ۴۶ امتیاز، مقندرانه صدرنشین باشد.

گل‌ریحان ۳۹ امتیازی باقی ماند و به رتبه سوم سقوط کرد و خوشه‌طلایی‌ساوه هم در زمین رایکا بابل با یک گل به برتری دست یافت تا با ۴۱ امتیاز به جایگاه دوم برسد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول