اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

افتتاح ۱۰ طرح صنعت توزیع برق در میامی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: ۱۰ طرح عمرانی برق‌رسانی به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان میامی افتتاح شد.

افتتاح ۱۰ طرح صنعت توزیع برق در میامی

سیدمحمد موسوی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در میامی اظهار کرد: ۱۰ طرح عمرانی برق‌رسانی با اعتباری به مبلغ ۲۰ میلیارد و ۸۹ میلیون ریال به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان میامی افتتاح شد. 

وی تصریح کرد: چهار طرح نصب ۱۴ ایستگاه هوایی توزیع برق در میامی و حسین‌آباد کالپوش با ۱۳ میلیارد و ۲۹۸ میلیون ریال و طرح احداث ۹۲۶ متر شبکه ۲۰ کیلوولت هوایی جدید و اصلاح ترانس سد حسین‌آباد کالپوش با اعتبار یک میلیارد و ۱۶۱ میلیون ریال امروز بهره‌برداری شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان اضافه کرد: طرح بهسازی یک هزار و ۱۸۸ متر شبکه توزیع برق خیابان جهان‌آباد روستای ری‌آباد با هزینه ۶۳۸ میلیون ریال در دهه فجر امسال افتتاح شد.

موسوی‌زاده بیان کرد: طرح توسعه یک هزار و ۵۶۴ متر شبکه فشار ضعیف هوایی روستاهای نردین و طلوبین با مبلغ یک میلیارد و ۷۱۵ میلیون ریال و طرح نصب ۲۴ دستگاه سرچراغ در روستاهای کمردار و کرنگ منطقه کالپوش بااعتبار ۲۱۸ میلیون ریال هم امروز افتتاح شد.

وی تصریح کرد: طرح تبدیل ۷۸۸ متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار و اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی با هزینه یک میلیارد و ۷۳۲ میلیون ریال و طرح تبدیل ۸۴ دستگاه کنتور مکانیکی به دیجیتالی و بهسازی ۶۳ دستگاه لوازم اندازه‌گیری دیماندی در شهرستان با یک میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال از دیگر طرح‌هایی است که به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/۷۴۰۰۰/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول