اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پخش راهپیمایی زنجانی‌ها از 21 شهر

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از برنامه ریزی گسترده صداوسیمای مرکز زنجان برای پوشش راهپیمایی پرشور استان در یوم الله ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: راهپیمایی مردم زنجان به صورت زنده از 21 شهر پخش می‌شود.

پخش راهپیمایی زنجانی‌ها از 21 شهر

محسن لطیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با حضور حماسی مردم ولایتمدار و انقلابی زنجان در راهپیمایی 22 بهمن که با اربعین شهادت سردار دلها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای گلگون کفن مقاومت مصادف شده است، رسانه استانی تمهیدات ویژه‌ای را در گرامیداشت این روز بزرگ انجام داده است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان افزود: در این راستا معاونت سیما برنامه‌های متعددی تدارک دیده که می‌توان به برنامه «زنجانا سلام» اشاره کرد که به صورت ویژه از ساعت 7 صبح به مدت 60 دقیقه با موضوع یوم الله ۲۲ بهمن همراه بینندگان خواهد بود.
وی به دیگر ویژه برنامه شبکه اشراق اشاره کرد و اظهار داشت: «فجر حماسه‌سی» ویژه برنامه اصلی شبکه استانی در این روز است که از ساعت 8 صبح به مدت 270 دقیقه راهپیمایی مردم استان را به صورت زنده پوشش خواهد داد.
لطیفی درباره این برنامه گفت: حضور مبارزان دوران انقلاب، کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه‌های سیاسی و اجتماعی برای بررسی ابعاد مختلف پیروزی انقلاب اسلامی و تاثیرات شگرف آن در مناسبات بین‌المللی، ارتباط با شهرستان‌ها، ارتباط با گزارشگران مستقر در مسیرهای راهپیمایی، پخش پیام‌های مردمی، اجرای سرود و موسیقی زنده و ... از جمله آیتم‌های این برنامه است.
مدیرکل صداو سیمای مرکز زنجان اضافه کرد: تصاویر حضور پرشور مردمی در راهپیمایی 22 بهمن امسال با استقرار دو واحد سیار تلویزیونی در مسیر راهپیمایی در زنجان به صورت مستقیم پخش خواهد شد.
وی به سایر برنامه‌های شبکه اشراق هم اشاره کرده و افزود: مسابقه زنده تلویزیونی «الدوز» هم به صورت ویژه و در حال و هوای دهه فجر با سوالاتی درباره روزهای انقلاب اجرا خواهد شد و برنامه زنده شبانگاهی «فجر بایرامی» هم از ساعت 21 به مدت 60 دقیقه به انعکاس رسانه‌ای حضور مردم در راهپیمایی این روز می‌پردازد.
 لطیفی در خصوص برنامه‌های شبکه استانی صدا گفت: معاونت صدای مرکز هم با ویژه برنامه «یازگلیر» از ساعت 8 و 45 دقیقه صبح، راهپیمایی را به صورت زنده پخش می‌کند که شامل آیتم‌هایی از قبیل حضور خانواده‌های شهدا و مبارزان دوران انقلاب در برنامه، بخش کارشناسی، ارتباط با مراکز شهرستان‌ها، پخش سرودهای انقلابی و پیام‌های مردمی و همچنین پخش زنده راهپیمایی 22 بهمن زنجان است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌های «ظفرگونلری» نیز از ساعت 16 و 50 دقیقه و برنامه «انقلابیمیز» ویژه جشن شهرستان‌ها از ساعت 18 و 20 دقیقه به صورت ویژه به موضوع 22 بهمن می‌پردازند.
وی همچنین از اختصاص آیتم‌های ویژه به اخبار استان خبر داد و افزود: معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم با تولید و ارسال 20 خبر مکتوب به واحد مرکزی خبر، 10 مورد خبر تصویری ویژه سایت و کانال، پوشش زنده اینستاگرامی راهپیمایی، پوشش خبری راهپیمایی در  21 شهر و 80 روستای بزرگ، 3 مورد ارتباط زنده رادیویی و تلویزیونی با شبکه‌های سراسری و دو مورد گزارش ویژه با عنوان حماسه حضور همراه مخاطبان خود خواهد بود.
لطیفی درباره برنامه‌های فضای مجازی نیز گفت: معاونت فضای مجازی مرکز با پویش مردمی «من سلیمانی‌ام» ضمن تهیه فتوکلیپ از تصاویر ارسالی مردمی از راهپیمایی جوایز نفیسی به 41 نفر از مخاطبان فضای مجازی اهدا خواهد کرد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از استقرار دو واحد سیار تلویزیونی، واحدsng، مایکروویو پرتابل، خطوط پشتیبان فیبر نوری، کوادکم و تاورکرین برای پوشش رسانه‌ای این مراسم خبر داد و افزود: 85 نفر از همکاران مرکز از شب قبل از راهپیمایی مقدمات فنی این رویداد حماسی را فراهم می‌کنند و تمام واحدهای فنی و پشتیبانی آماده ثبت و انعکاس حماسه حضور مردم قدرشناس و ولایتمدار استان زنجان در راهپیمایی22 بهمن امسال هستند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول