اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

خاطره دانشجویی از سردار شهید سلیمانی

عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی با بیان خاطره ای از سردار شهید قاسم سلیمانی عنوان کرد: بن مایه همه حرکات و فعالیت های حاج قاسم، تفکر و فرهنگ دینی بود و امروز پس از شهادت آن عزیز به تدریج آشکارتر می شود.

خاطره دانشجویی از سردار شهید سلیمانی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، حسن فارسی عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی خاطره ای از شهید حاج قاسم سلیمانی در دیدار جمعی از دانشجویان بسیجی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در سال  1376 بیان کرد.

در متن خاطره حسن فارسی آمده است:

»در سال 76 با همت بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی سفری به دیار کریمیان کرمان فراهم شد که بهترین بخش آن دیدار با سردار عزیز و پر افتخار حاج قاسم سلیمانی در محل مهمانسرای استانداری کرمان بود، در این دیدار خاطره انگیز و به یاد ماندنی حدود نیم ساعت از سخنان سردار مجاهد ، بصیر و روشن ضمیر استفاده کردیم. در حین بدرقه ایشان موقع خداحافظی و گرفتن عکس یادگاری، حاج قاسم که بن مایه همه حرکات و فعالیت هایش تفکر و فرهنگ دینی بود و امروز پس از شهادت آن عزیز بتدریج  آشکارتر می شود رو به حقیر به عنوان یکی از متولیان اردو گفت: اردو که تشکیلاتی نیست ؟ عرض کردم :خیر.

در ادامه گفت: خوب چه تعداد از جمع حاضر برادران و خواهران در اردو بچه های بسیج دانشجویی هستند ؟ حقیر با خوشحالی عرض کردم سردار همه بچه های بسیج هستند.

وی ادامه داد:خیلی خوب !اما ای کاش تعدادی از بچه های غیر بسیج هم همراه شما بودند تا رفتار و کردار شما را هم ببینند و با رفتار و کردار شما جذب بسیج شوند، ببینند شماهای بسیجی برای خدمت به آنها هم حاضرید و تفاوتی بین اعضای بسیج و غیر بسیج نمی گذارید چون سفر یکی از بهترین فرصت ها برای آشنایی بهتر انسان ها با یکدیگر است، سبک و سلوک ما را هم ببینند که همه بچه ها برای ما عزیز هستند.

از این دیدار و سلوک عارف و مجاهد خستگی ناپذیر بود که مجذوبشان شدم و عشق و ارادت به سردار را همواره دراعماق  وجودم حس می کنم.»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول