اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن در مشهد برگزار شد/ سیلی محکم مجاوران امام رئوف بر صورت «جنایتکاران قرن»

جشن‌ چهل و یکمین سالروز پیروزی نهضت اسلامی به علت تقارن با چهلمین روز ترور سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دستور شیطان بزرگ، متفاوت است؛ حضور‌ باشکوه و پرشور مردم در سراسر کشور و از جمله در مشهد، امروز سیلی سختی به دشمن می‌زند.

راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن در مشهد برگزار شد/ سیلی محکم مجاوران امام رئوف بر صورت «جنایتکاران قرن»

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مردم انقلابی، ولایتمدار و همیشه حاضر در صحنه مشهد، در یک صبح سرد زمستانی در حالی که عقربه‌های ساعت نشان‌دهنده ساعت ۸ و نیم صبح است، در میدان ۱۵ خرداد گرد هم جمع شدند تا چهل‌ و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.

22 بهمن روزی است که نظام پوسیده ستمشاهی فرو ریخت و ریشه‌های فاسد دودمان سیاه پهلوی از این کشور اسلامی کنده شد و مبارزه ۱۵ ساله ملت مسلمان ایران به رهبری امام خمینی (ره) به ثمر رسید و با سرنگونی نظام ۲ هزار و۵۰۰ ساله شاهنشاهی، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران پیروز شد.

جشن‌ چهل و یکمین سالروز پیروزی نهضت اسلامی به علت تقارن با چهلمین روز ترور سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دستور شیطان بزرگ دنیا متفاوت است، حضور‌ باشکوه و پرشور مردم در سراسر کشور امروز سیلی سختی به دشمن می‌زند و بار دیگر کمر این جنایتکاران را خواهد شکست.

۲۲ بهمن به یادماندنی؛ میدان ۱۵ خرداد

 سرمای استخوان سوز مشهد نه تنها ذره‌ای اراده‌شان را کم‌ نکرده، بلکه با تنور گرم انقلاب فضا را گرم‌تر کرده‌اند، رزم‌نوازان ارتش نیز با نواختن سرودهای انقلابی بر شور و شوق این محفل می‌افزایند.

مجری مراسم، ضمن تبریک یوم الله ۲۲ بهمن و خواندن اشعار حماسی از حسین پورکریم دعوت می‌کند تا برای تلاوت قرآن بر روی جایگاه حاضر شود، تا این جشن پر افتخار رسماً آغاز شود، بعد از تلاوت قرآن مردم برای عرض ادب به سمت بارگاه ملکوتی شمس الشموس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) کمر تعظیم خم می‌کنند و صلوات خاصه این امام همام را زمزمه می‌کنند.

راهپیمایی باشکوه مردم از  میدان ۱۵ خرداد به سمت حرم مطهر رضوی آغاز می‌شود؛ زن و مرد، پیر و جوان همه و همه آمده‌اند تا بگویند انتقام سخت سردار شهیدشان را خواهند گرفت و تا پای جان پای آرمان‌های انقلابشان هستند و راه شهدا به ویژه سردار مقاومت را ادامه می‌دهند.

شهروندان مشهدی در چهل و یکمین سال گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن شعارهای خود را محکم‌تر از سال‌های پیش سر می‌دهند و با در دست داشتن پلاکارد‌هایی با عناوین «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «حاج قاسم زنده است»، «مطیع امر رهبریم» و  پرچم‌هایی با عناوین «لبیک یا خامنه‌ای»، «ولایت فقیه اصل دین است، محور اتحاد مسلمین است» و « جبهه مقاومت در حال جهانی شدن است» عشقشان به ولایت، شهدا و سرزمینشان را به رخ استکبار جهانی می‌کشند.

در میان جمعیت که قدم میزنی، حضور بچه‌های نسل چهارم و پنجم انقلاب که تمثال‌های شهدا را بر روی سینه‌ خود نصب کرده‌اند بیشتر به چشم می‌خورد، کودکان و نوجوانی که جنگ تحمیلی را ندیده‌اند اما با شعارهای کوبنده خود می‌خواهند صدایشان را به گوش جهانیان برسانند و بگویند که خاک این سرزمین قاسم‌ها می‌پروراند تا همچون خاری بر چشم دشمنان رفته و کابوس شبانه‌شان شوند.

حدفاصل میدان ۱۵ خرداد تا حرم امام هشتم، جایگاه و ایستگاه‌هایی با موضوعات متفاوتی از جمله کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان، اجرای نمایش‌های مذهبی برای کودکان و توزیع پیکسل و عکس‌های شهیدان مدافع حرم تعبیه شده است.

قبل از رسیدن به میدان بسیج، عروسک‌های نمادین بزرگی توجه همگان را جلب کرده و خیل عظیم جمعیت را برای زمانی اندک متوقف می‌کند،  مردم با مشت‌های کوبنده خود بانگ الله اکبر را سر می‌دهند و عروسک‌های نمادین رژیم جنایتکار را به آتش می‌کشند. 

نکته قابل توجه‌ای که شعور مردم هوشمند و جوانان انقلابی مشهد را می‌رساند در دست داشتن تابلوها و پلاکاردهایی با عنواین «معامله قرن قبل از مرگ ترامپ می‌میرد»، « حمله به شورای نگهبان، حمله به جایگاه ولایت است» و « به کوری دشمن در انتخابات مجلس شرکت می‌کنیم» است، مردم در این روز پرافتخار رسماً اعلام می‌کنند که باوجود تمام فتنه‌افکنی‌ها و تحریم‌های اقتصادی مانند امروز در انتخابات دوم اسفندماه شرکت می‌کنند.

خادمان بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) نیز در میان جمعیت حاضر شده‌اند تا مردم را در این راهپیمایی باشکوه همراهی کنند، مردم دسته دسته وارد بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) می‌شوند تا گوش جان به سخنان رئیس قوه قضائیه بسپارند.

تلاش بی‌منت؛ پیام مکتب سلیمانی

 برخی از مسؤولان نیز همراه با مردم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

 استاندار خراسان رضوی در جمع خبرنگاران گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده وفاداری‌شان به انقلاب و نظام است.

علیرضا رزم حسینی افزود: در گام دوم انقلاب باید کشور را با مکتب سلیمانی اداره کنیم، یکی از پیام‌های «مکتب سلیمانی» تلاش بی‌منت و شبانه‌روزی است.

مردم مشهد باری دیگر به عشق رهبر حکیم فرزانه انقلاب و خون شهدای اسلام به ویژه سردار شهیدشان حاج قاسم سلیمانی که علمدار مقاومت بود، با حضوری باشکوه که غیرقابل توصیف است در صحنه حاضر شدند تا نقشه‌های دشمنان را نقشه بر آب کنند و حماسه‌ای دیگر را در تاریخ زرین این سرزمین ثبت کنند.

=================
گزارش: حمیده طاهری
=================

انتهای‌پیام/ 70058/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول