اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اقتدار و عظمت ملت ایران بار دیگر در 22 بهمن به نمایش درآمد

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: حضور پُرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نویددهنده حضور گسترده مردم مومن و انقلابی در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

اقتدار و عظمت ملت ایران بار دیگر در 22 بهمن به نمایش درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس سردار سید هاشم غیاثی در حاشیه حضور در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن شیراز ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز و در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به عنوان یکی از اصلی‌ترین نمادهای پای‌بندی ملت ایران به آرمان‌های انقلاب اسلامی شاهد حضور گسترده مردم هستیم که اقتدار و عظمت ملت ایران را بار دیگر برای جهانیان به نمایش درآورده است.

وی با تاکید بر اینکه حضور گسترده مردم تجدید بیعت با شهدا و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است، گفت: حضور پُرشور نسل نوجوان و جوان کشور و آحاد مردم با سلائق مختلف در این راهپیمایی گُواه سَرزندگی و حرکت رو به پیشرفت انقلاب اسلامی بوده و برای دشمنان انقلاب اسلامی و در راس آن‌ها شیطان بزرگ آمریکا دارای یک پیام کوبنده و بازدارندگی است.

فرمانده سپاه فجر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: بدون شک راه و آرمان این شهید والامقام که اُسوه " بصیرت، انقلابی‌گری و ایثار " است برای همیشه در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی ثبت شده و هرگز از اذهان ملت ایران پاک نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مطالعه زوایای مختلف شخصیت و سَبکِ زندگی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بهترین راه برای شناخت و درکِ مولفه‌های انقلابی‌گری و مدیریت بسیجی و جهادی است.

سردار غیاثی با بیان اینکه این حضور با شکوه نویددهنده حضور گسترده مردم مومن و انقلابی در انتخابات مجلس است، گفت: تمام زمینه‌ها برای برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی و حضور گسترده مردم مومن و انقلابی استان فارس در این عرصه مهم و اساسی برای کشور، فراهم شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول