اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

جلیلی: شعار مرگ بر آمریکا منطق ریشه‌دار است/ دشمنان حتی به دنبال تعیین دامنه تحقیقات علمی هستند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شعار مرگ بر آمریکا مردم بر اساس تفکر و منطق ریشه‌دار است.

جلیلی: شعار مرگ بر آمریکا منطق ریشه‌دار است/ دشمنان حتی به دنبال تعیین دامنه تحقیقات علمی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنران راهیپمایی ۲۲ بهمن مرکز مازندران اظهار کرد: در میان ۲۰۰ کشور دنیا قدرت‌هایی که خودشان را قدرت بزرگ می‌دانند، توجه خودشان را متوجه انقلاب اسلامی ایران کردند.

وی خاطر نشان کرد: قدرت‌های دنیا به فکر تقسیم منافع موجود در دنیا هستند، سیاست‌های برد ـ برد را در مذاکرات مطرح می‌کنند اما از نظر آنها سیاست برد ـ برد تا زمانی که به منافع آنها لطمه نخورد، برد ـ برد است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: قدرت‌های استکباری حتی در زمینه تولید محصولات علمی محدوده تعیین می‌کنند.

وی با اعلام اینکه آنها به دنبال تعیین دامنه تحقیقات علمی هستند، گفت: این موضوع توسط کشورهای مدعی آزادی بیان می‌شود.

جلیلی اضافه کرد: دشمنان ما به دنبال تسلط کل دنیا هستند، ادعا حاکمیت آنها به حدی است که حتی اجازه نمی‌دهند یک نوجوان عکس سردار سلیمانی را در صفحه اینستاگرام خویش انتشار دهد.

وی بیان کرد: دنیا مدعی آزادی در سال ۲۰۲۰ به صراحت بیان می‌کند که یک شهروند و آحاد ملت ما اگر بخواهد پولی را جابه‌جاکند آنها باید تعیین کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام،یادآور شد: شعار مرگ بر آمریکا بر اساس منطق و تفکر است، ۲۲ بهمن به این دلیل یوم‌الله است که مردم ایران ایستادند و گفتند که ما می‌خواهیم آزاد و مستقل باشیم و شعار استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی سر دادند.

وی اضافه کرد: دشمنان ما فکر می‌کردند که می‌توانند حرکت ملت ما مقطعی است و زود خاموش می‌شود اما امروز مردم ما ۴۱ سال انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرد، انقلاب شجره طیبه‌ای است که گام اول آن مشخص شده است و مردم با قدرت وارد گام دوم شده است.

جلیلی ادامه داد: مردم ایران اسلامی با تکیه بر وعده الهی ایستادگی کرده است، دشمنان ما دیدند که ملت ما نه تنها مقاومت کرده بلکه به پیشرفت‌های مناسبی در حوزه مختلف دسترسی پیدا کرده و الگو الهام بخشی در تمام دنیا تبدیل شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ملتی ایستاد و دعوت پیامبر را اجابت کرد، همچنان ایستاده است، تصریح کرد: در مورد فلسطین ده‌ها گفت‌وگو انجام شد و امروز می‌گویند گفت‌وگو لازم نیست ما طرح می‌دهیم شما باید قبول کنید.

وی ادامه داد: این همان منطق استکبار است تحت عنوان معامله قرن که حقوق ملت فلسطین را ضایع می‌کند، می‌گویند یک‌طرفه اعلامیه می‌دهیم و شما باید آن را قبول کنید. 

جلیلی اظهار کرد: در مورد ما هم همین را می‌گویند در مورد هسته‌ای، اما با ملتی روبرو  شدند که این چنین نیست، امروز به آنجا رسیدند که می‌گویند دغدغه ما برد موشک‌های بالستیک جمهوری اسلامی است.

وی اضافه کرد: صدام را جلو انداختند امروز صدام کجاست ملت ما گذشت می‌خواستند ملت‌ها در منطقه آزاد نباشند اما عمیق‌ترین ارتباط بین ملت ایران و عراق اتفاق افتاده است امروز در خیابان‌های نجف نام حضرت امام خمینی (ره) را می‌گذارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: غنی‌سازی 20 درصدی توسط شهید شهریاری اهرم و قدرت در دست ملت ایران است. 

وی ادامه داد: اگر اسرائیل زمانی سرزمین‌ها را  اشغال می‌کرد اما امروز هر جنگی که شکل می‌گیرد پیروزی از آن مقاومت است، که خودشان می‌گویند الهام از انقلاب اسلامی است، یوم‌الله یک شعار نیست این را دشمنان به خوبی می‌فهمند.

جلیلی یادآور شد: وقتی سردار دل‌ها به شهادت رسید دولت‌های اروپایی پیام دادند که اگر شما بخواهید پاسخ دهید آمریکا با شما شدید برخورد خواهد کرد اما پیام ملت ما با قدرت پایگاه آمریکایی را در هم کوبید و آن را با قدرت اعلام کرد و آمریکا هیچ غلطی نکرد و این قدرت ملت ما است و این قدرت را مردم با تکیه بر وعده‌های الهی این قدرت را ایجاد کردند و تمام معادلات آنها به هم ریخته است. 

وی اضافه کرد: یک جوان از روستایی از کرمان مانند شهید سلیمانی می‌آید، می‌شویم چهره بزرگ در جهان اینکه همه آنها می‌گویند، ژنرال سلیمانی بی‌جهت نیست، این ژنرال کیست؟ او همان جوانی از این کشور است که آنها جوانان این مرز و بوم را درک نمی‌کردند و در محاسبات آنها نگنجید.

عضو تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: جوانان استان مازندران نیز در قلب مدافعان حرم در حلب و خان‌طومان آن حماسه‌ها را آفریند، این قدرت ماست،این یوم الله است، با فشار اقتصادی،ملتی که توانست موفقیت‌های بزرگ در دفاع مقدس به‌وجود بیاورد امروز در عرصه اقتصادی هم می‌تواند.

وی گفت: آنها همه تلاش را گذاشتند تا با فشار اقتصادی ملت ما را از پا در بیاورند، پالایشگاه خلیج فارس کمتر از 10 سال روزانه 41 میلیون لیتر بنزین تولید می‌کند، در عرصه‌های اقتصادی ملت ما می‌تواند به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کند انقلاب برای این بود که ملت ما به قله‌های رفاه امنیت و پیشرفت برسد. 

جلیلی تصریح کرد: خودشان می‌گویند که در منطقه‌ای ناامن است ایران امن‌ترین است و این یعنی مردم سالاری دینی در دنیا، ملت ما ملتی که به خوبی درک کرد و این توفیق الهی را شکر کرد، ملتی که امروز خدا او را دوست دارد و افتخار آن این است که ارزش‌های الهی را دنبال کند.

انتهای پیام/۹۸۶۰۰۴/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول