اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

انگیزه مردم برای پشتیبانی از نظام پاسخ‌سختی به دشمنان است

استاندار مرکزی گفت: انگیزه بالای مردم برای پشتیبانی از نظام و انقلاب پاسخ‌سختی به دشمنان است.

انگیزه مردم برای پشتیبانی از نظام  پاسخ‌سختی به دشمنان است

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید علی آقازاده در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر اراک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم در راهپیمایی امروز نشان دادند که در هر شرایطی با تمام توان از انقلاب پشتیبانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: مردم با این حضور پرشور در شرایط سرد هوا یک بار دیگر با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیام امام و انقلاب را به گوش جهانیان و همچنین دشمنان رساندند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه حضور امروز مردم ایران در راهپیمایی پرشور راهپیمایی 22 بهمن پیام‌های بسیاری را برای دشمنان به همراه دارد، افزود: این حضور پاسخ محکمی به همه توطئه‌های دشمنان است.

آقازاده افزود: علی رغم تمام فشارها، تحریم‌های ظالمانه از سوی دشمن، مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن ماه باحضور حماسی به وظیفه ملی، مذهبی و انقلابی خود عمل کرده و ثابت کردند  همواره همپای آرمان‌های نظام و رهبری گام برمی‌دارند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

آقازاده بیان داشت: باید اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به نسل آتی جامعه معرفی و تحویل دهیم حتی خط پیروزی انقلاب اسلامی  با این روند تداوم یابد. 
وی تاکید کرد: حضور مردم در راه‍پیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر وحدت ملی را ثابت کرد و مردم با خلق حماسه‌ای دیگر تمام توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کردند.
استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: این راهپیمایی خاستگاه پیوند با تفکر و  اندیشه‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و تجدید پیمان با سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و حضور حداکثری مردم فهیم استان نشانگر پیوند ناگسستنی با آرمان‌های انقلاب اسلامی است که باید روز به روز آن را تقویت کرد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول