اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

برگزاری جشن چهل و یکمین تولد انقلاب در گرگان/ لشکر سلیمانی‌ها به پا خواستند

راهپیمایی عظیم 22 بهمن امسال با چهلمین روز از شهادت «سپهبد حاج قاسم سلیمانی» متقارن شده است و حضور تماشایی و بی‌نظیر مردم در این راهپیمایی بسیار ستودنی است.

برگزاری جشن چهل و یکمین تولد انقلاب در گرگان/ لشکر سلیمانی‌ها به پا خواستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، بالاخره روز موعود فرا رسید روزی که ملت عزیز ایران برای بزرگداشت چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و همچنین تقارن زیبای آن با چهلمین روز از شهادت پرافتخار سپهبد «حاج قاسم سلیمانی»، «شهید ابومهندس المهدی» و دیگر همرزمان شهیدش به خیابان‌ها آمدند و با فریاد بلند و کوبنده‌ای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر دادند.

ملت قهرمان، ولایی و شهیدپرور شهرستان گرگان یکبار دیگر با حضور پرشور خود در صحنه حاضر شدند تا به دشمنان بگویند ملت ایران همواره پای آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی ایستاده است و پشت ولی‌فقیه را هرگز خالی نخواهند کرد.

*هنوز خون مردم از اعمال ظالمانه رژیم منفور آمریکا از جوشش نیافتاده است/ حضور میلیونی مردم ولایی کشور ایران در مراسم تشییع سردار دلها یک رفراندوم بزرگ بود

راهپیمایی 22 بهمن امسال تفاوت چشمگیری با سالهای گذشته دارد حضور مردم در این راهپیمایی تماشایی‌تر از سالهای گذشته است تقارن زیبای 22 بهمن با چهلمین روز از شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش است و هنوز خون مردم از اعمال ظالمانه رژیم منفور آمریکا از جوشش نیافتاده، هنوز داغ ریخته شدن خون مطهر شهیدان مقاومت بر دلها سنگینی می‌کند.

دشمنان اسلام با ترور ناجوانمردانه حاج قاسم سلیمانی و همچنین طرح معامله قرن درصدد بودند تا جبهه مقاومت را تضعیف کنند که خوشبختانه نتوانستند به اهداف شومشان دست پیدا کنند.

حضور میلیونی مردم ولایی و شهیدپرور کشور ایران در مراسم تشییع سردار دلها یک رفراندوم بزرگ بود و نشان داد که مردم همچنان با افتخار پای نظام و انقلابشان ایستاده‌اند و به آن عشق می‌ورزند.

*مردم انقلابی شهرستان گرگان در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند تا به رئیس‌جمهور منفور آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست بفهمانند پایان روزهای خوش آنها فرا رسیده است

امروز مردم انقلابی و ولایی شهرستان گرگان در این راهپیمایی بزرگ شرکت کردند تا به رئیس‌جمهور منفور آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست بفهمانند که پایان روزهای خوش آنها فرا رسیده است و باید هرچه زودتر این منطقه را ترک کنند وگرنه مانند زباله آنها را از منطقه بیرون خواهیم کرد همانگونه که سردار سرفراز اسلام حاج قاسم نیز در عراق، حکومت پوشالی داعش جنایتکار را به زباله‌دان تاریخ انداخت.

مردم غیور شهرستان گرگان همگام با ملت شریف ایران برای تشکر از خدمات ارزنده شهدای مقاومت، شهدای مدافع حرم به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی که برای حفظ امنیت مردم، به درجه رفیع شهادت نائل شدند در این راهپیمایی بزرگ شرکت کردند که بگویند تا ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) از انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد و به دشمنان اسلام می‌گوییم که اگر یک «حاج قاسم» رفت میلیون‌ها «حاج قاسم» دیگر امروز به پا خواستند تا راه جبهه مقاومت با قدرتی وصف‌نشدنی ادامه پیدا کند، مردم شهیدپرور شهرستان گرگان به عرصه میدان آمدند تا به آمریکا و اسراییل بگویید «از دست ما ایرانی‌ها عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید».

مردم ولایی و شهیدپرور شهرستان گرگان با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود، مرگ بر انگلیس تنفر خودشان را به دولت استکبار فریاد زدند.

مردم همیشه درصحنه شهرستان گرگان با شعار «قاآنی، سلامی ،خدانگهدارتان»، «سپاهی ولایی توان انقلابی»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده»، «الله اکبر خامنه‌ای رهبر»، «ما همه سرباز تواییم خامنه‌ای گوش به فرمان تواییم خامنه‌ای»، «» انزجار خودشان را بر سر آمریکا و دولت صهیونیست اسرائیل فریاد برآوردند.

آفرین بر ملت غیور و شهیدپرور شهرستان گرگان، مرحبا به این همه شور و حضور و شعورتان، سنگ تمام گذاشتید و الحق والانصاف خوب وظیفه خودتان را در مقابل اهداف شوم دشمنان به جا آوردید.

جای خالی حاج قاسم در 22 بهمن امسال خالی بود اما مردم شهیدپرور و انقلابی شهرستان گرگان با در دست داشتن عکس‌هایی از سردار دلها همراه با شهید ابومهندس نگذاشتند جای خالی حاج قاسم در این راهپیمایی خالی بماند مردم شریف گرگان هر کدامشان به نیابت از حاج قاسم به دعوت مقام معظم رهبری لبیک گفتند و در این جشن بزرگ حضور یافتند.

خروش و حضور مردم در این راهپیمایی بسیار دیدنی بود در حالی که صدای مرگ بر آمریکا در بلندگوهای سطح شهر پخش میشد مردم یکصدا و محکم فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دادند تا جایی که بلندگوها از نفس افتادند ولی فریاد مردم از نفس نیافتاد و مردم انقلابی شهرستان گرگان، خشم خودشان را با فریادی بلندتر و رساتر از هر بلندگویی به جهانیان مخابره کردند.

* اگر از آسمان سنگ هم ببارد باز هم در این راهپیمایی شرکت می‌کردم/ از افرادی که در داخل و خارج از کشورم حرفی از مذاکره با آمریکا می‌زنند انتقاد دارم/ معامله قرن را قبول نداریم

در میان جمعیت سراغ بانویی می رویم که پرچم زیبا و مقدس جمهوری اسلامی ایران بر دوشش خودنمایی می‌کرد و در حالی که زیر باران رحمت الهی فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌داد در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: اگر از آسمان سنگ هم ببارد باز هم در این راهپیمایی شرکت می‌کردم باران که چیزی نیست من در قبال رهبرم، خون شهیدان بویژه سردار سلیمانی عزیز مسئولم.

این بانوی جوان ادامه داد: به شدت از افرادی که در داخل و خارج از کشورم حرفی از مذاکره با آمریکا می‌زنند انتقاد دارم و حرفشان را هم محکوم می‌کنم اصلا مذاکره کردن با آمریکایی که حرف زور می‌زند و بلد نیست گفتمان کند کار اشتباهی است آمریکا مرتکب بزرگترین خطای تاریخ شد و سردار قاسم سلیمانی یکی از حافظان امنیت کشور ما را ناجوانمردانه ترور کرد این یعنی آمریکا به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست.

این بانوی جوان با بیان اینکه «افتخار می‌کنم یک ایرانی‌ام» در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: معامله قرن که توسط آمریکا و اسرائیل مطرح شد را اصلا قبول نداریم و به فرموده رهبر عزیزم معامله قرن زودتر از ترامپ خواهد مرد.

 

* معامله قرن بی‌پایه است کشور فلسطین و قدس متعلق به فلسطینیان است/ مذاکره با آمریکا توهین به شعور خودمان است

بانوی جوان دیگری که پلاکارتی با مضمون «نه به معامله قرن» در دست داشت در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: معامله قرن از اساس بی‌پایه است کشور فلسطین و قدس متعلق به فلسطینیان است و اسرائیل هیچ حقی ندارد همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند به زودی در فلسطین نماز قدس را خواهیم خواند.

این بانوی جوان ادامه داد: من در این راهپیمایی شرکت کردم که به دعوت رهبرم لبیک بگویم همچنین چهلمین روز از شهادت حاج قاسم سلیمانی است اومدم به این سردار بزرگ بگویم ما ایرانی‌ها با افتخار راهت را ادامه می‌دهیم و از تک تک قطرات خونی که از تو ریخته شد از آمریکا و اسرائیل انتقام خواهیم گرفت.

این بانوی جوان مذاکره کردن با آمریکا را مضحک برشمرد و گفت: به نظر من حرف زدن با آمریکا یعنی توهین به شعور خودمان چون آمریکا که زبان انسان را نمی‌فهمد فقط باید با زبان زور با او سخن گفت.

 

* هرگز نخواهیم گذاشت غربی‌ها و غربگراها برای کشورمان تصمیم بگیرند/ سالهای سال است که غیرقابل اعتماد بودن آمریکا به ما ثابت شده است.

در این راهپیمایی شرکت کردم که به رهبرم بگویم ما مردم ایران همیشه پشت ولی‌فقیه‌مان ایستادیم و نمی‌گذاریم دست دشمنان و اجانب به کشورمان باز شود ملت ایران خون‌های بسیاری را برای این انقلاب تقدیم کردند ما هرگز نخواهیم گذاشت غربی‌ها و غربگراها برای کشورمان تصمیم بگیرند.

به نظر من حرف از مذاکره با آمریکا نباید زده شود چون آمریکا قابل اعتماد نیست و سالهای سال است که غیرقابل اعتماد بودن آمریکا به ما ثابت شده و دیگر نیازی نیست امتحان کنیم یه ضرب‌المثلی هست که میگن «آدم عاقل دو بار از یک سوراخ گزیده نمیشه».

این بانو ادامه داد: معامله قرن را هم خود آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها هم قبول ندارند خودشان میدانند که باید هرچه زودتر وسایل و ساکشون را ببندند و منطقه را ترک کنند در حقیقت آنها در حال دست و پا زدن هستند و راه به جایی نخواهند برد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حضور مردم در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن، بزرگترین ضربه در نامیدی آمریکا و دیگر همپیمانانشان است چراکه آنها به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

==============

گزارش از سمیرا رجبی

==============

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول