اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

خون پاک سردار سلیمانی سرآغاز تمدن اسلامی در ایران است

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: خون پاک سردار سلیمانی سرآغاز تمدن اسلامی در ایران است.

خون پاک سردار سلیمانی سرآغاز تمدن اسلامی در ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، سعید اوحدی امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در مصلی جمعه بابل اظهار کرد: ثمره خون پاک سردار سلیمانی ایجاد وحدت در کشور و آغاز یک تمدن اسلامی در ایران است.

وی با اشاره به اینکه سرفصل جدیدی با عنوان مکتب سردار سلیمانی در کتاب درسی دانش‌آموزان باز می‌شود، افزود: حضور مردم در این سرما نشان بیعت با مقام معظم رهبری است و این ایستادگی در مقابل تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان سبب سربلندی ایران در برابرفتنه‌های دشمنان است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه جهان نظاره گر وحدت ملت ایران در مراسم باشکوه تشییع سردار سلیمانی بوده است، تصریح کرد: فداکاری شهید سلیمانی و محور مقاومت سبب نابودی داعش در منطقه و شکست آمریکا شده است.  

اوحدی خاطرنشان کرد: وظیفه امروز مردم انقلاب بازخوانی رسالت بزرگ انقلاب است که ۴۱ سال ایستادگی کرد تا ریشه‌های درخت انقلاب تنومند شود و شاگردانی چون حاج قاسم سلیمانی را برای آرامش منطقه تربیت کرد تا بتواند معادلات دشمن را برابر فتنه داعش از بین ببرد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دشمن سخت‌ترین تحریم‌ها را در طول تاریخ بشریت علیه ایران اعمال کرده است، گفت: همه موظف به اجرای دقیق منویات رهبری هستیم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۰/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول