اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پیام اهوازی‌ها به سید حسن نصرالله در راهپیمایی امروز

پوستری که روی آن، جمله «اهواز برای نابودی اسرائیل کافی است» نوشته شده بود، امروز بر روی دستان اهوازی‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن، جلب توجه می‌کرد.

پیام اهوازی‌ها به سید حسن نصرالله در راهپیمایی امروز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، امروز ۲۲ بهمن ۹۸ مردم اهواز همانند سال‌های گذشته حضور پرشوری در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن داشتند اما پوستر «اهواز برای نابودی اسرائیل کافی است» از نکات جالب توجه راهپیمایی اهواز بود‌.

در این خصوص حجت‌الاسلام نبی‌زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان به خبرنگار فارس گفت: از آنجا که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و از بزرگان جبهه مقاومت، پس از تشییع باشکوه پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی در جملاتی، از مردم اهواز به نیکی یاد کردند، پیشنهاد شد که مردم اهواز نیز پیغامی در جهت پاسخ به این سید عزیز در چهلم سردار دل‌ها داشته باشند‌.

وی افزود: در این جهت جمله «اهواز برای نابودی اسرائیل کافی است» در سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی تبدیل به یک پوستر شد و به همت تشکل‌های مذهبی اهواز در راهپیمایی امروز توزیع شد که با استقبال گسترده مردم مواجه شد. 

نبی‌زاده بیان کرد: اهواز و خوزستان همواره و از دوران دفاع مقدس در پیشانی جبهه مقاومت بوده‌اند و امروز نیز با این حرکت، مردم اهواز بار دیگر پیشتازی خود در محور مقاومت را نشان دادند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول