اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

انتخابی بصیرانه در دوم اسفندماه دومین رسالت ملت ایران پس از حضور حماسی در 22 بهمن

امام‌جمعه ابرکوه گفت: مردم ایران امروز یکی از رسالت‌های مهم خود را که حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن بود به خوبی انجام داده و دومین رسالت را نیز با انتخابی بصیرانه در دوم اسفندماه رقم خواهند زد.

انتخابی بصیرانه در دوم اسفندماه دومین رسالت ملت ایران پس از حضور حماسی در 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: میثاق مجدد امروز شما مردم همگام با سراسر میهن اسلامی، نوید سرافکندگی و ذلت و شکست همه دشمنان و بدخواهان به ویژه آمریکا است.

امام‌جمعه ابرکوه خاطرنشان کرد: امروز ملت بزرگ و انقلابی ایران نماد عینی مقاومت بصیرانه و ما ایستاده‌ایم را در برابر چشمان متحیر جهانیان به نمایش گذاشت و با تجلی بخشیدن به اقتدار خود، دوستان را خرسند و دشمنان را ناکام کرد.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: این ۲۲ بهمن‌ها انقلاب را به جهان صادر کرد و حضور عینی و مستشاری شما ملت را در اقصی نقاط جهان متجلی ساخت، نیرنگ‌های رنگارنگ دشمن را بی‌رنگ کرد، حرم را از چنگ حرامیان و داعش نجات داد و سردار دل‌ها را برای جبهه جهانی مقاومت اسطوره ساخت.

حسینی تأکید کرد: ملت ایران امروز اولین رسالت مهم خود را اجرا کرد و دومین رسالت را در روز دوم اسفند با انتخاب گزینه‌ای شجاع، متعهد، انقلابی و توانمند که مدرس گونه باشد انجام خواهند داد.

انتهای پیام/90027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول