اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مصرف گاز زنجانی‌‎ها به 10 میلیون و 200 هزار متر مکعب رسید

مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان گفت: دیروز با اینکه جمعه بود، مصرف گاز زنجانی‌‎ها به 10 میلیون و 200 هزار متر مکعب رسید.

مصرف گاز زنجانی‌‎ها به 10 میلیون و 200 هزار متر مکعب رسید

نادر رابطی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تعداد کل مصرف‌کنندگان گاز استان زنجان ۳۴۲ هزار و ۱۰ مشترک است.

مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه شرکت گاز زنجان به ۲۳۲ هزار و ۷۶ مشترک شهری و ۸۴ هزار و ۹۴۶ مشترک روستایی خدمت می‌دهد، تصریح کرد: همچنین ۲۳ هزار و ۷۵۸ مصرف کننده تجاری، یک هزار و ۲۳۰ مصرف کننده صنعتی، ۳۴۱ هزار و ۱۳۰ مصرف کننده جزء، ۸۶۷ مصرف کننده عمده، ۱۳ نیروگاه و ۴۰ جایگاه CNG از خدمات شرکت گاز استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه تعداد شهرک‌های صنعتی برخوردار از گاز 11 مورد است که شامل شهرک صنعتی اشراق، نوآوران، هیدج، شریف، خدابنده، خرم‌دره، تخصصی روی، طارم، ماهنشان، افق ابهر و شهرک صنعتی انگوران است.

رابطی به بهره‌مندی دو ناحیه صنعتی فعال ایجرود و ناحیه صنعتی طارم از نعمت گاز طبیعی خبر داد و گفت: سه محور صنعتی ذاکر– بناب، روی و نورین نیز از گاز طبیعی استفاده می‌کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان در ادامه به میزان مصرف گاز زنجانی‌ها طی 24 ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: دیروز برخلاف اینکه تعطیل بود اما میزان مصرف گاز در زنجان به بیش از 10 میلیون و 200 هزار متر مکعب رسید.

وی با اشاره به اینکه با وجود افزایش مصرف گاز قطعی در هیچ نقطه از استان نداشتیم، اضافه کرد: به شهروندان هم توصیه می‌کنیم برای پیشگیری از مشکلات قطعی دمای منزلشان را تنظیم کنند تا دچار قطعی گاز نشویم.

رابطی در ادامه به میزان بهره‌مندی جمعیت از گاز نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 87 درصد جمعیت روستایی و 100 درصد جمعیت شهری از نعمت گاز بهره‌مندند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول