اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

پاک‌دستی و صداقت نماینده مجلس برای پیگیری مطالبات مردم ضروری است

نماینده شاهرود در مجلس گفت: پاک‌دستی، صداقت و شفافیت در عملکرد نمایندگان می‌تواند برای رسیدگی به مطالبات مردم و رفع مشکلات راهگشا باشد.

پاک‌دستی و صداقت نماینده مجلس برای پیگیری مطالبات مردم ضروری است

سیدحسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزای فارس، درباره شاخص‌های نمایندگان مجلس خاطرنشان کرد: وکیل مردم باید شجاعت لازم را برای ایستادگی در برابر دسیسه‌های دشمنان داشته باشد؛ صداقت در گفتار و رفتار، سلامت و پاکی نفس و شفافیت در اموال و آگاهی و بصیرت و روحیه انقلابی و جهادی از دیگر شاخصه‌های نمایندگی برای ایجاد مجلسی توانمند و مقتدر است.

وی با بیان اینکه نماینده مردم باید تحول‌خواه و پاک‌دست باشد، افزود: مردم نباید بعد از گذشت چهار سال از نمایندگی‌ در مجلس شاهد آن باشند که یک سوم نمایندگان از سوی شورای نگهبان به دلایل مختلف احراز صلاحیت نشده است. 

** مردمی بودن و برنامه‌های نماینده ملاک رای دهی باشد

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ پاک‌دستی و صداقت و اعتقاد عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه و داشتن جرأت و جسارت و شفافیت در عملکرد نمایندگان می‌تواند در راستای رسیدگی به مطالبات مردم و رفع مشکلات و معضلات کشور  راهگشا باشد.

حسینی شاهرودی اظهار داشت: اطلاع مردم از برنامه‌ها و اقدامات نمایندگان‌شان در مجلس و مردمی بودن آنها می‌تواند مورد اقبال رأی‌دهندگان قرار گیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول