اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

اعزام‌ 8 اکیپ از استان‌های مازندران و مرکزی به گیلان

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به مسدود بودن جاده‌ها و عدم دسترسی به دکل‌های خطوط فشارقوی گفت: هشت اکیپ عملیاتی و اجرایی از استان‌های مازندران و مرکزی با 40 نفر نیروی انسانی به استان گیلان اعزام‌شده‌اند.

اعزام‌ 8 اکیپ از استان‌های مازندران و مرکزی به گیلان

عظیم بلبل آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با عذرخواهی از تمامی مشترکینی که برق آن‌ها قطع شد، اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی گروه‌های عملیاتی و اجرایی، پست‌های فشارقوی آستانه، کوچصفهان و صومعه‌سرا برق‌دار شدند که با اضافه شدن اکیپ‌های عملیاتی و اجرایی استان‌های مازندران و مرکزی، هر چه سریع‌تر تلاش خواهیم کرد تا خطوط و پست‌های برق را که از مدار خارج‌شده‌اند، برق‌دار و به مدار بیاوریم.

وی در خصوص برق‌دار کردن خطوط برق گفت: عمده مشکل در این خصوص، مسدود بودن جاده‌ها و عدم دسترسی به دکل‌های خطوط فشارقوی است که با حل شدن این مشکل، در اسرع وقت خطوط از مدار خارج‌شده را برق‌دار خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با بیان اینکه حجم بارش‌ها و گستردگی خرابی تجهیزات و تأسیسات برق زیاد است، تصریح کرد: علی‌رغم تلاش شبانه‌روزی اکیپ‌های عملیاتی، رفع کامل خرابی‌ها تاکنون میسر نشده است و انتظار صبر و شکیبایی از مردم شریف و فهیم استان گیلان راداریم تا بتوانیم در ساعات آینده، تمامی پست‌های برق و خطوط فشارقوی برق را به وارد مدار کنیم.

انتهای پیام/84007/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول