اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پرداخت تسهیلات به واحدهای دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و طرح‌های نیمه تمام صنعتی دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد خبر داد و گفت: مبلغ این تسهیلات یک هزار و 460 میلیارد تومان است.

پرداخت تسهیلات به  واحدهای دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که مسؤولان استانی به جدیت پیگیر آن هستند، کمک به احیای واحدهای صنعتی تعطیل شده و جلوگیری از تعطیلی واحدهای فعال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه طی چند سال گذشته با سیاست‌های حمایتی از تعطیلی واحدها جلوگیری شده است، اضافه کرد: البته برای این منظور، جلسات ستاد رفع موانع تولید در کارخانجات برگزار می‌شود، تا مشکلات واحدهای صنعتی از نزدیک احصا شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات استان در حمایت از واحدها پرداخت تسهیلات به آنهاست، افزود: امسال یک هزار و 460 میلیارد تومان تسهیلات در قالب رونق تولید به واحدهای تولیدی استان پرداخت شده است.

فغفوری با اشاره به اینکه تسهیلات اعلامی به واحدهای تولیدی و طرح‌های نیمه تمام صنعتی دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد پرداخت شده است، اضافه کرد: این مبلغ از محل طرح رونق تولید و تبصره 18 قانون بودجه به واحدها پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه امسال  815 میلیارد تومان تسهیلات برای 70 واحد تولیدی و طرح نیمه تمام نیز در قالب طرح رونق تولید پرداخت شده است، گفت: همچنین میزان تسهیلات پرداختی به صورت مستقیم نیز 525 میلیارد تومان به 500 واحد تولیدی بوده است.

وی تصریح کرد: امسال همچنین ار محل تبصره 18 قانون بودجه 120 میلیارد تومان تسهیلات یارانه‌ای برای 29 واحد و طرح نیمه تمام پرداخت شده است.

فغفوری با اشاره به تلاش‌های انجام شده توسط مسؤولان در راستای آماده‌سازی طرح‌های صنعتی و تولیدی که تعداد آنها به 19 مورد می‌رسد، اضافه کرد: میزان اشتغالزایی این 19 واحد آماده افتتاح قابل توجه است و طبق هماهنگی به عمل آمده سه واحد بزرگ و عمده نیز یعنی «نورد فولادکاران افق» «مجتمع فولاد البرز ناب آرش» و « اطلس جین» توسط رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول