اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

افتتاح فاز سوم خط یک قطار شهری تبریز/ اشتغال 1400 نفر در قطار شهری تبریز

فاز سوم خط یک قطار شهری تبریز امروز با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور و استاندار آذربایجان‌شرقی افتتاح شد.

افتتاح فاز سوم خط یک قطار شهری تبریز/ اشتغال 1400 نفر در قطار شهری تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مصطفی مولوی مدیرعامل قطار شهری تبریز و حومه امروز در مراسم افتتاح فاز سوم خط یک قطار شهری حدفاصل میدان کهن (محققی سابق) تا لاله اظهار کرد: مصمم شدیم تا هر سه ماه یکبار یک افتتاح در ایستگاه‌ها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه فاز با ۷/۲ کیلومتر با هفت ایستگاه به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: با توجه به تراکم زیاد در غرب تبریز این خط اهمیت زیادی دارد به‌طوریکه این خط با ۱۸ ایستگاه خواهد بود.

مدیرعامل قطار شهری تبریز و حومه با اشاره بر اینکه همه مسوولان شهری و استانی برای تامین بودجه به ما کمک کردند، تصریح کرد: امسال یک‌هزار میلیارد تومان کمک برای اتمام اختصاص یافته است.

وی با تاکید بر کمک‌های دولت به پروژه قطار شهری، یادآور شد: اگر این کمک‌ها نبود، الان مترو تعطیل بود در حالی که الان یک‌هزار و 400 نفر در مترو مشغول به کار هستند.

مولوی خاطرنشان ساخت: میدانی که در آن حضور داریم یکی از محل‌های قدیمی با قدمت ۷۰۰ سال است و محل ارتباط سه خط در ارتباط و تبادل است زیرا اینجا محل ارتباطی بازار تبریز با مجموع شهر بود.

وی ابراز کرد: امید است، راه‌های ریلی و ارتباطی فعلی استان با کشورهای دیگر بهبود یابد و بیشتر شود تا بلکه به جایگاه اصلی تبریز برسیم.

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول