اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

سازهای جشنواره موسیقی فجر، از امشب کوک می‌شود

رئیس انجمن موسیقی استان فارس گفت: انجمن موسیقی استان فارس شانزدهمین جشنواره موسیقی فجر امسال را از ۲۴ تا ۳۰ بهمن‌ماه جاری با حضور چهار گروه و پنج خواننده در سالن‌های تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس، تالار احسان و مخابرات برگزار می‌کند.

سازهای جشنواره موسیقی فجر، از امشب کوک می‌شود

هدایت رضایی، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: جشنواره موسیقی فجر به‌عنوان بزرگ‌ترین رخداد موسیقایی، فرصت مغتنمی است برای بیان احساسات و عواطف لطیف انسانی، فرصتی برای بیان اوج‌ها و فرودهایی که مردمان ایران‌زمین در کنار هم تجربه می‌کنند و فرصتی است برای دعوت از سایر ملل تا با ابزار هنر و موسیقی به زبان مشترک با یکدیگر برسند.

وی افزود: این جشنواره با هدف به عرصه آوردن هنر هنرمندان موسیقی در برابر نگاه هوشمندانه مردم و فراهم کردن زمینه ارتقای موسیقی برگزار می‌شود. 

دبیر شانزدهمین جشنواره موسیقی فارس ادامه داد: این جشنواره‌ با دعوت از هنرمندان داخلی و خارجی به دنبال پیوند فرهنگی و گسترش ارتباطات بین‌المللی است تا بتواند بیش از گذشته در معرفی موسیقی ایرانی و موسیقی‌دانان ارزشمند کشور گام بردارد.

رضایی تأکید کرد: جشنواره شانزدهم در حالی برگزار می‌شود که شهادت حاج قاسم سلیمانی و سانحه هوایی جان‌گداز جان باختن هم‌وطنان، داغ عمیقی بر دل تمام ایرانیان وارد کرد، هنرمندان و تمام دست‌اندرکاران اجرای این رویداد نیز با قلبی پردرد و با تلاشی بی‌دریغ در برپایی جشنواره قدم برداشتند تا بتوانند از طریق صدای هنر و موسیقی، پیام صلح و آزادی‌خواهی جامعه ایرانی را به گوش سایر ملل برسانند و مردم را به احساس زندگی عادی برگردانند.

وی عنوان کرد: ساعت ۲۱ روز پنج‌شنبه ۲۴ بهمن گروه ارکستر ملی سالار عقیلی در تالار حافظ به روی صحنه می‌روند و جمعه ۲۵ بهمن علی یاسینی در ساعت ۱۸ و ۲۱ در تالار حافظ هنرمندان و علاقه‌مندان حوزه موسیقی را به وجد خواهد آورد.

دبیر شانزدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس اضافه کرد: شنبه ۲۶ بهمن، گروه پازل ساعت ۱۸ و ۲۱  در تالار حافظ شیراز اجرا می‌کنند و یکشنبه ۲۷ بهمن‌ماه هوروش در ساعت ۱۸ و ۲۱ مخاطبین موسیقی را به سالن خواهند کشاند.

رضایی بیان کرد: دوشنبه ۲۸ بهمن گروه بین‌المللی اتریش، ساعت ۲۱ در تالار احسان و گروه سه‌تارنوازان پیرمرادی ساعت ۲۰ در تالار مخابرات اجرا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: سه‌شنبه ۲۹ بهمن‌ماه آرون افشار در سانس ۱۸ و ۲۱ در تالار حافظ حضور دارد و گروه محلی قشقایی یاغلیق ساعت ۲۱ در تالار احسان اجرا می‌کند و چهارشنبه ۳۰ بهمن امیرعباس گلاب، خواننده سرشناس کشورمان در سانس ۱۸ و ۲۱ برای علاقه‌مندان به حوزه موسیقی اجرا خواهد داشت.

انتهای پیام/9810004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول