اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تلاش برای وصل شدن برق ۲۸ روستا فومن

فرماندار شهرستان فومن با اشاره تعداد روستاهایی که برقشان در فومن قطع است، گفت: تا ساعت چهار امروز ۲۸ روستا برقشان قطع بوده که تیم‌های شرکت توانیر در حال رفع مشکل هستند.

تلاش برای وصل شدن برق ۲۸ روستا فومن

محمدرضا محسنی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فومن اظهار کرد: تمام جاده‌های اصلی و فرعی در این شهرستان باز بوده و تردد در آن‌ها در جریان است.

وی با اشاره تعداد روستاهایی که برقشان در فومن قطع است، گفت: تا ساعت چهار امروز ۲۸ روستا برقشان قطع بوده که تیم‌های شرکت توانیر در حال رفع مشکل هستند.

فرماندار شهرستان فومن با تأکید بر فرسوده بودن شبکه برق در فومن و گیلان افزود: باید قبول کنیم که متأسفانه شبکه برقی ما فرسوده بوده و در این شرایط بحرانی با مشکل قطعی برق مواجه می‌شویم.

محسنی با اذعان به اینکه از این ۲۸ روستا بعضی از روستاها نیمی از مردم برقشان وصل است، تصریح کرد: اکیپ‌های برق از دیگر استان‌های کشور به گیلان آمده و درخواست حضور این نیروها را در شهرستان فومن کردیم تا مشکل برق این تعداد روستاها حل شود لذا امیدوارم تا فردا بسیاری از این مشترکین به شبکه برقی متصل شوند.

وی با تأیید عدم مشکل آب در فومن افزود: تاکنون هیچ موردی مبنی بر قطعی گاز یا آب در فومن گزارش نشده و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

انتهای پیام/84008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول