اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بازگشایی‌ مسیر ۶۱ روستا در شفت/برق 5 روستا هنوز قطع است

فرماندار شفت با اعلام تعداد روستاهایی که جاده‌های آن بازگشایی‌شده است گفت: از ۶۶ روستا راه ۶۱ روستا باز و پنج روستای دیگر که مسیر آن کوهستانی است به‌زودی بازگشایی می‌شود.

بازگشایی‌ مسیر ۶۱ روستا در شفت/برق 5 روستا هنوز قطع است

سید محسن موسوی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شفت با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران شفت برای مقابله با برف در آمادگی بوده است، اظهار کرد: برای مقابله با بارش برف، یک هزار و ۱۲۷ تیم عملیاتی در شفت شروع به کارکرده و در آمادگی کامل بودند.

وی با اشاره به میزان جمعیت روستایی شهرستان شفت گفت: بیش از ۸۰ درصد جمیعت شفت در روستا ساکن بوده و تمام دستگاه‌ها آماده خدمات‌رسانی به این روستاها هستند.

فرماندار شهرستان شفت با اعلام تعداد روستاهایی که جاده‌های آن بازگشایی‌شده، تصریح کرد: از ۶۶ روستا، راه ۶۱ روستا باز و پنج روستای دیگر که مسیر آن کوهستانی است به‌زودی بازگشایی می‌شود.

موسوی برق را یکی از موارد ضروری در شفت دانست و بیان کرد: برق ۶۱ روستا از ۶۶ روستا وصل شده و پنج روستا در ارتفاعات که برقشان قطع است به‌زودی برق‌دار می‌شوند.

وی از بازگشایی روستاهای بخش احمد سرگوراب شفت خبر داد و گفت: از ۵۰ روستا راه مواصلاتی ۳۹ روستا بازشده و تلاش برای بازگشایی ۱۱ روستای دیگر ادامه دارد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول