اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

پایان مرحله نخست عملیات «أبطال العراق» در مرز عراق، سوریه و اردن

فرماندهی عملیات مشترک عراق از پایان مرحله اول عملیات «أبطال العراق» برای پاکسازی الأنبار و مناطق اطراف آن در مرز عراق، سوریه و اردن خبر داد.

پایان مرحله نخست عملیات «أبطال العراق» در مرز عراق، سوریه و اردن

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، فرماندهی عملیات مشترک عراق در بیانیه‌ای از پایان مرحله نخست اجرای عملیات موسوم به «أبطال العراق» برای پاکسازی الأنبار و مناطق اطراف آن در مرز عراق، سوریه و اردن از تروریست‌های داعش خبر داد.

فرماندهی عملیات مشترک عراق همچنین اعلام کرد که در این عملیات از هواپیماهای اف ۱۶ و دیگر هواپیماها استفاده شده است.

طبق گزارش وبگاه «السومریه نیوز»، فرماندهی عملیات مشترک روز چهارشنبه از آغاز عملیات «أبطال العراق» برای پاکسازی الأنبار و مناطق اطراف آن در مرز عراق، سوریه و اردن از تروریست‌های داعش خبر داده بود.

از سوی دیگر «عبدالأمیر رشید یارالله» معاون فرمانده عملیات مشترک گفته بود: «پس از آنکه عملیات «إرادة النصر» اهداف مورد نظر را در سال ۲۰۱۹ محقق کرد، عملیات أبطال العراق بامداد روز چهارشنبه با دستور نخست‌وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح و تحت نظارت فرماندهی عملیات مشترک و نیز مشارکت فرماندهی نیروهای زمینی، فرماندهی عملیات بغداد، فرماندهی گارد مرزی و نیروهای وابسته به آن آغاز می‌شود».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول