اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

لزوم مسؤولیت‌پذیری بیشتر مسؤولان در قبال مردم

امام جمعه ابهر با تاکید بر مسؤولیت‌پذیری مسؤولان در قبال مردم گفت: مردم با مشارکت خود در امور از جمله حضور در صحنه که امنیت‌بخش هم هست به وظیفه خود عمل کردند و اکنون شکر عملی نعمت این حضور امنیت بخش و دشمن شکن و پیش برنده، مسؤولیت‌پذیری بیشتر مسؤولان و دولتمردان است.

لزوم مسؤولیت‌پذیری بیشتر  مسؤولان در قبال مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با سفارش خود و دیگر نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اقدام به تشریح بخشی از نامه 31 نهج البلاغه به امام حسن مجتبی(ع) که نصیحت و اندرز در رابطه با میانه روى و فواید آن است، کرد.

امام جمعه ابهر  به راهپیمایی با شکوه 22 بهمن اشاره و تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ دومین رفراندوم مقاومت در فاصله چهل روز بود.

وی با تاکید بر اینکه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ همه جا حرف حاج قاسم بود، افزود: اگر حاج قاسم سال گذشته فقط در راهپیمایی تهران حضور داشت، اما امسال سلیمانی در همه راهپیمایی‌ها حضور داشت و انگار حاج قاسم تکثیر شده بود.

امام جمعه ابهر با تاکید بر مسؤولیت‌پذیری مسؤولان در قبال مردم گفت: مردم با مشارکت خود در امور از جمله حضور در صحنه که امنیت‌بخش هم هست به وظیفه خود عمل کردند و اکنون شکر عملی نعمت این حضور امنیت بخش و دشمن شکن و پیش برنده، مسئولیت‌پذیری بیشتر مسؤولان و دولتمردان است و دیگر بهانه‌ای برای فرافکنی و حاشیه سازی‌های فرصت سوز نیست.

رحیمی تاکید کرد: مدیران ارشد کشور باید فرصت باقیمانده خدمت خود را غنیمت بشمارند و از لحظه لحظه آن در خدمت عاشقانه به بی‌نظیرترین مردم تاریخ غفلت نکنند. چرا که کوتاهی در خدمت بی‌منت به این مردم تاریخ ساز پشیمانی و بدنامی و خسران دنیا و آخرت را در پی خواهد داشت.

همچنین امام جمعه قیدار در خطبه‌های این هفته با اشاره به در پیش بودن ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها، روز مادر و هفته زن اظهار کرد: وجود مقدس حضرت زهرا(س) عصاره‌ نیکی‌ها و ارزش‌ها، جلوه‌ای از صفات جمال و جلال خداوند در عالم هستی است.

حجت‌الاسلام علی موسوی به انتخابات روز دوم اسفندماه اشاره و تصریح کرد: انتخابات نمایشگاه خواستن، توانستن و داشتن یک ملت بی‌نظیر در تاریخ است که همیشه بصیرت و لحظه شناسی و  در صحنه بودن خود را به رخ جهانیان کشیده است.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات میدان بزرگ مسابقه است، اما مسابقه به شکل اسلامی نه به شکل غربی ادامه داد: در انتخابات کشور ما، باید همه حرکات و رفتارهای انتخاباتی بر محور اصول پذیرفته شده اسلامی و مطابق با ارزش های اخلاقی دین را پذیرفته و عدم رعایت موزاین شرعی در تبلیغات انتخاباتی، قطعا موجب ضایع کردن حق‌الناس و نارضایتی خداوند متعال است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول