اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

حضور در انتخابات استحکام‌بخشی به نظام اسلامی است

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه حضور در انتخابات استحکام‌بخشی به نظام اسلامی است، گفت: هم نفس رأی دادن مهم است و هم نوع رأی پس مراقب باشیم افراد مؤمن، کاردان و انقلابی را روانه مجلس کنیم.

حضور در انتخابات استحکام‌بخشی به نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد گفت: انقلاب اسلامی نقشه راه است و ملت ایران بر اساس ایمان در این مسیر حرکت می‌کند و بر همین مدار می‌ماند تا تحقق پیروزی که خداوند وعده داده است.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه پرورش امثال سردار سلیمانی در پرتو انقلاب اسلامی نشانه حقانیت انقلاب است، افزود: حتی مردمی که دین ندارند برای حاج قاسم به عنوان یک انسان ظلم‌ستیز و استکبارستیز احترام قائلند.

وی خاطرنشان کرد: رویش‌هایی که در 22 بهمن امسال شاهد بودیم نتیجه غبارزدایی خون سردار سلیمانی از حقایق است.

نکونام با تأکید بر اینکه باید قدردان مردم باشیم، توضیح داد: این قدرشناسی نباید زبانی باشد بلکه باید در عمل از کار مردم گره‌گشایی کرد.

خطیب نمازجمعه شهرکرد با ابراز تاسف از اینکه هنوز برخی به این مردم باور ندارند و همچنان دل به خارج کشور خوش کرده‌اند، افزود: از آمریکا و نوکران و هم‌پیمانانش انتظاری نیست ولی مسؤولانی که رأی مردم را دارند نباید پشت پا بزنند و به مردم خیانت کنند.

وی یادآور شد: جمعه پیش رو روز مهمی است که سرنوشت کشور را حداقل برای چهارسال رقم می‌زند؛ چه بسا انتخاب نمایندگان و ریل‌گذاران غاقل و انقلابی برنامه‌ریزی‌های بلندمدت برای کشور را به‌دنبال داشته باشد.

نکونام با بیان اینکه حضور در انتخابات استحکام‌بخشی به نظام اسلامی است، گفت: هم نفس رأی دادن مهم است و هم نوع رأی پس مراقب باشیم افراد مؤمن، کاردان و انقلابی را روانه مجلس کنیم.

انتهای پیام/68023/م/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول