اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

مجلس انقلابی حلال مشکلات است/ گوجه‌کاران بوشهر حمایت شوند

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه بوشهر گفت: اگر مجلس در تراز انقلاب باشد بسیاری از مشکلات جامعه حل شده و پیشرفت می‌کنیم و در غیر این صورت دچار چالش جدی می‌شویم.

مجلس انقلابی حلال مشکلات است/ گوجه‌کاران بوشهر حمایت شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری امروز در خطبه‌های نمازجمعه بوشهر، با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی از ارکان مهم و مؤلفه‏‌های اقتدار و عصاره مردمی نظام جمهوری اسلامی و نماد مردم سالاری دینی است، اظهار داشت: اگر مجلس در تراز انقلاب باشد بسیاری از مشکلات جامعه حل شده و پیشرفت می‌کنیم و در غیر این صورت دچار چالش جدی می‌شویم.

امام جمعه بوشهر با اعلام اینکه مجلس قوی و کارآمد، اقتدار نظام اسلامی را در پی دارد، افزود: نماینده واقعی باید به خدا ایمان و تقوا داشته باشد و  از مسیر درست منحرف نشود.

وی با تأکید بر اینکه مشروعیت همه عنوان‏‌ها و پست‎ها در سایه ولایت‌فقیه محقق می‌شود، ادامه داد: نماینده مجلس شورای اسلامی باید ولایت‌مدار و انقلابی  و پیشتاز دفاع از ارزش‌های اسلامی باشد.

صفایی‌بوشهری با اشاره به معیار مردمی بودن نماینده، گفت: یک نماینده نباید مردم و انقلاب را برای خودش هزینه کند، بلکه باید شجاعانه مقابل اربابان ثروت و قدرت بیاستد و در مقابل خط انحراف و افرادی که بخواهند آرام آرام موجب از بین رفتن ارزش‌های انقلاب شوند، ایستادگی کند.

وی با تأکید بر اینکه ایستادگی محکم و موضع قاطعانه در برابر آمریکا و حامیانش از دیگر ملاک‌های مهم برای نمایندگی مجلس است، تصریح کرد: اگر کسی بگوید می‌خواهم باب مذاکره با آمریکا را باز کنم یک ساده‌اندیشی است، چون آنها فقط به دنبال چپاول منافع ما هستنند و رویکردشان در برجام پیشنهادی همین مطلب را به‌خوبی نشان داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه نماینده مجلس نباید تجمل‌گرا و به‌دنبال منافع خود و اطرافیانش باشد، افزود: خدمت به مستضعفان سرلوحه کاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد.

صفایی‌بوشهری گفت: مسؤولان از کشاورزان گوجه‎کار استان بوشهر حمایت کنند و خریدهای تضمینی، حمایتی و راه‏‎اندازی صنایع تبدیلی را مورد توجه قرار دهند.

وی ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تبریک و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی را گرامی‌داشت و از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.

 انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول