اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مردم با حضور پرشور پای صندوق‌ رای دیوار تحریم‌ها را متزلزل کنند

نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای قطعا دیوار سخت تحریم‌ها را متزلزل خواهد کرد.

مردم با حضور پرشور پای صندوق‌ رای دیوار تحریم‌ها را متزلزل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، محمدعلی وکیلی نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مراسم انتخاباتی که در مسجد امام جعفر( ع) برگزار شد، اظهار دادشت: انتخابات گرانیگاه اقتدار مردمی نظام جمهوری اسلامی است و همواره میزان مشارکت در ادوار مختلف انتخابات‌ جمهوری اسلامی خنثی‌کننده کینه‌های دشمنان نظام بوده است.

وی افزود: این بار هم میزان مشارکت مردم در انتخابات می‌تواند بیش از گذشته در اقتدار جمهوری اسلامی نقش‌آفرینی کرده و خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان باشد.

این نامزد انتخابات مجلس با بیان اینکه با وجود گذشت دو روز از آغاز فرجه قانونی تبلیغات انتخابات مجلس هنوز تبلیغات محیطی ضعیف است، ادامه داد: این موضوع تابع نهایی شدن لیست‌های احزاب است امیدوارم از روز سوم با نهایی شدن لیست‌ها تبلیغات محیطی هم شکل گرفته و رونق یابد.

وکیلی راهبرد مهم نظام در شرایط فعلی را برگزاری انتخابات پرشور دانست و گفت: از همه مردم تقاضا دارم اهمیت این انتخابات را درک کرده و با توجه به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند «حتی اگر من را قبول ندارید ولی بخاطر ایران به صحنه بیایید»، پای صندوق‌های اخذ رأی حضور یابند.

وی با بیان اینکه دو لبه قیچی در انتخابات پیش رو دست به دست هم داده‌اند تا منافع ملی کشور را سر ببرند، اضافه کرد: یکی لبه قیچی براندازان که همچنان بر طبل افزایش تحریم‌ها می‌کوبند و دوم لبه قیچی کسانی که فکر می‌کنند موفقیت‌شان در گرو نیامدن مردم پای صندوق‌های رأی است.

کاندید انتخابات مجلس بیان کرد: به‌عنوان یک عضو کوچک جامعه ایرانی و اسلامی و نه از موضع یک نامزد انتخابات خواهشمندم در روز جمعه همه گلایه‌ها را کنار گذاشته و برای تعیین سرنوشت خود پای صندوق‌ها بیایند.

وکیلی درخصوص وضعیت لیست‌های انتخاباتی ابراز داشت: جنگ لیست‌ها نسبت به گذشته جنگ پررونقی نیست و گرایش مردم به لیست‌ها کم شده ولی گرایش به چهره‌ها همچنان وجود دارد و به اعتقاد من ترکیبی از لیست‌ها در این دوره شانس جلب اعتماد مردم را دارند.

وی ضمن ابراز امیدواری از اینکه لیست احزاب اصلاح طلب امشب نهایی و منتشر شود، گفت: می‌دانیم که مردم نسبت به وضعیت معیشتی و بیکاری گلایه دارند ولی همگان باید بدانند که این مشکلات در پرتو یک ایران سربلند و یک نظام مقتدر قابل حل است.

نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس تصریح کرد: اگر مشارکت پایینی در انتخابات رقم بخورد دامنه تحریم‌ها دوچندان، عرصه تحریم‌ها تنگ‌تر و فشار بر ملت ایران مضاعف خواهد شد اما انتخابات پرشور قطعاً می‌تواند دیوار سخت تحریم‌ها را متزلزل کند و دشمنان ملت را وادار به همراهی با ملت کند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/ث۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول