اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

فارس من| چرایی نصب دوربین در خروجی‌های طرح ترافیک

مدیر واحد ساماندهی طرح‌ها و محدوده‌های ترافیکی با اشاره به چرایی نصب دوربین در خروجی‌های طرح ترافیک گفت: فعال نبودن دوربین‌های خروجی طرح ترافیک یا طرح کنترل آلودگی هوا در سنوات گذشته اشتباه بوده است.

فارس من| چرایی نصب دوربین در خروجی‌های طرح ترافیک

عمار سعیدیان فر مدیر واحد ساماندهی طرح‌ها و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگارشهری خبرگزاری فارس در پاسخ به پرسش و مطالبه برخی از مخاطبان فارس من مبنی بر چرایی نصب دوربین در خروجی‌های زوج وفرد سابق اظهارداشت: فعال نبودن دوربین‌های خروجی طرح ترافیک یا طرح کنترل آلودگی هوا( زوج یا فرد سابق) در سنوات گذشته کاملا اشتباه بوده و تأثیرات مثبتی به همراه نداشته است.

وی افزود: درصورتی که محدوده‌ای توسط شورای ترافیک شهر تهران تعریف می‌شود، ورود و خروج از آن مستلزم پرداخت عوارض است.

مدیر واحد ساماندهی طرح‌ها و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران ادامه داد: علیرغم این موضوع برای نخستین بار شهرداری تهران برای ساکنان محدوده‌های ترافیکی،« تسهیلات ساکنین» را در سال ۱۳۹۸ اجرا کرد و بر همین اساس ساکنان این محدوده‌ها می‌توانند یک خروج قبل از ساعت 8:30 صبح و یک ورود بعد از ساعت 17 به صورت رایگان داشته باشند و عوارض پرداختی نیز دربازه مذکور برای آن ها نیم بها خواهد بود.

سعیدیانفر خاطرنشان کرد: غیر ساکنان محدوده آلودگی هوا نیز به علت عوارضی که از لحاظ آلودگی و ترافیک برای ساکنان محدوده و سایر شهروندان ایجاد می‌کنند باید عوارض تردد و خروج از طرح را پرداخت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول