اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حضور پرشور در انتخابات موجب اقتدار بیشتر کشور خواهد شد

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت:‌حضور پرشور مردم در انتخابات موجب اقتدار و افزایش این دو در نهایت موجب افزایش امنیت کشور در حوزه داخلی و بین‌المللی خواهد شد.

حضور پرشور در انتخابات موجب اقتدار  بیشتر کشور خواهد شد

حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی مردم سالاری دینی است و مشارکت و انتخابات در آن یک اصل اساسی به شمار می‌رود.

وی افزود: هر چه مشارکت و حضور مردم در انتخابات پرشورتر باشد مردمسالاری در کشور تثبیت و تقویت می‌شود و به دنبال آن امنیت و اقتدار و صلابت را برای کشور به همراه می‌آورد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: حضور در انتخابات تنها برای تعیین 290 نفر نماینده نیست بلکه پای اقتدار نظام و پشتوانه مردمی آن در میان است و حضور پرشور مردم در انتخابات اقتدار جهانی را برای کشور به ارمغان می‌آورد.

نوروزی خاطرنشان کرد: هر چه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد اقتدار بیشتری برای کشور به همراه خواهد داشت و نتیجه افزایش بالا بودن این دو ایجاد امنیت برای کشور در عرصه داخلی و بین‌المللی است.

وی افزود: از مردم تقاضا داریم که با دقت و هوشیاری کافی در میدان انتخابات حاضر شوند چرا که این کار برای ما می‌تواند حافظ انقلاب و نظام باشد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در پایان گفت:‌مجلسی که با رای بالای مردم تشکیل شود در انجام وظایف تقنینی و نظارتی خود با جسارت بیشتری عمل می‌کند. چنین مجلسی در حوزه‌ کاری خود در بخش‌های مختلف عملکرد قوی‌تری خواهد داشت.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول